darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 OffTopic: btw, i hooligans bilden har ni bilar till pixelcity Off topic??? Det är det fulaste spelet jag nånsin sett!!! Blir trött i ögonen efter en halvtimme!!! Till och med många Gameboy sv-v (med den mörka svartgråna skärmen som antingen är i skugga eller blänker) spel är mer skonsamma för ögonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Fulaste spelet: Unreal 3 Skämt åsido; Snake, det beroendeframmkallande ormspelet där man slukar oskyldiga frukter i smak av:Äpple, blåbär, citron(usch och fy! ), lingon, plastkamm och Nervgas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) de fulaste spelet är det första tv spelet som kom ut. Och det är de man möte varandra och ska rädda en boll typ.. | * | Fattar ni? Redigerad 19 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Pong..... teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 När Pong kom ut hade det den mest avancerade grafiken dittills, så det gills inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) | | *\ | \ | | | | | Den dumme fan hinner aldrig Fighter: Du kunde göra lite mer detaljer, är du nån sorts..."Orkagöradetaljertillgtasajtenstrådgörapongexempel-narkoman"? Edit: Mitt spel craschade, jävla windows Redigerad 19 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 de fulaste spelet är det första tv spelet som kom ut. Och det är de man möte varandra och ska rädda en boll typ.. | * | Fattar ni? Så fult är det inte... Det är ganska snyggt på ett eget vis. Vissa gillar ju stora, fina pixlar... t ex dom på superplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 det skulle nog vara civilisation 1 det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) fattar ni nu?(bilden) man ska inte släppa förbi pricket eller bollen vad den nu kallas (gjrode det på paint) Redigerad 20 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså ni kommer väll säja emot men CS har ju ganska kass graffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså ni kommer väll säja emot men CS har ju ganska kass graffe. jo men det kom väl 96 () och hade väldigt avancerad grafik för den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jo men det kom väl 96 () och hade väldigt avancerad grafik för den tiden. Precis som Pong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jo men det kom väl 96 () och hade väldigt avancerad grafik för den tiden. Half-Life kom 1998, CS kom 2000. Det spelet som är mest efter sin tid, grafikmässigt, skulle nog vara Hooligans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Half-Life kom 1998, CS kom 2000. Det spelet som är mest efter sin tid, grafikmässigt, skulle nog vara Hooligans. Cs kom 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Cs kom 99 Nej den allra första betan av cs, kom sommaren 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Beta ja, dom menar nog hela spelet och inte betan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag menade 98 jue men jag syftade på 1.0 versionen som kom nångång 98/99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Might & Magic IX, det kom 2002 (tror jag) En bit ur Super Play angående detta spel: Grafik: 1/10 Mina ögon blöder. Hållbarhet: 3/10 En alldeles för lång plåga. Totalt: 2/10 Värdelös smörja. http://edomekuvat.soneraplaza.fi/arvostelu_mm9/mm9-2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Jag quotar härmed ett ihoppklipp av dom två "kända" orden från den lika kända tidningen PCGamer Über horror! Redigerad 21 juni, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag quotar härmed ett ihoppklipp av dom två "kända" orden från den lika kända tidningen PCGamer Überhorror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts