xstreem Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 kan man komma in på basball planen på andra ön??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Om du menar stadion så kan du inte komma in där (vilket är väldigt dåligt då den tar upp så stor plats av banan) men även om du skulle ta dig in med dodon så finns det ingenting där och planen är inte heller solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Om du menar stadion så kan du inte komma in där (vilket är väldigt dåligt då den tar upp så stor plats av banan) men även om du skulle ta dig in med dodon så finns det ingenting där och planen är inte heller solid. det skulle äga om dom hade gjort så att vissa tider så är dörrarna öppna och det sitter asmycket folk på läktar bänkarna och två football lag spelar. så kan man välja om man vill titta eller döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 då behöver ja nt försöka ta mig in där längre då ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det vore kul! Man skulle ju kunna ge sitt stöd till Libert Citys lag genom att döda motsåndarlagets bästa spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 kan man komma in på basball planen på andra ön??? Haha jag försökte också komma in där.. Först sprang jag runt hela byggnaden för att kolla om man kunde gå in nånstans. Sen till huvudöppningen. Började skjuta på dörren i förhoppning om att den skulle gå sönder. Började stapla bilar, lastbilar, motorcyklar, men det gick inte att ta sig in... Och till råga på allt, precis när det kändes omöjligt att ta sig in, så började det spöregna...(i spelet) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Haha jag försökte också komma in där.. Först sprang jag runt hela byggnaden för att kolla om man kunde gå in nånstans. Sen till huvudöppningen. Började skjuta på dörren i förhoppning om att den skulle gå sönder. Började stapla bilar, lastbilar, motorcyklar, men det gick inte att ta sig in... Och till råga på allt, precis när det kändes omöjligt att ta sig in, så började det spöregna...(i spelet) :'( hur tusan lyckades du stapla motorcycklar? 1. det finns inte hoyar i GTA3 2. dom skulle rammla direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jo moddade fula, Breda som as! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts