Funnylin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Vem vet kanske finns Eftersom tiden är skapat av människan så är det helt omöjligt att resa i tiden. Det är rätt kul när man i alla dessa filmer knapprar in årtalet i tidsmaskinen och sen poff. Finns det säkerhetskopior för hur jorden såg ut för länge sen, ifall nån skulle få för sig att bryta mot alla naturens lagar och resa dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej man kan inte resa i tiden men man kan få tiden att gå långsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Håller med till 100%! mo-fo EDIT: va fan, jag skrev:"W0RD" men med "O" istället för "0" å då "översattes" det till "Håller med till 100%" Ja, det blev bråk innan om ordet w0rd med O, så det blir Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag skulle göra ett så kallad "GTA online" Man skulle kunna råna banker. skapa gäng. och i gägnet skulle man ha egna gäng kläder egna gäng bilar egen gäng musik. Och så skulle man kunna vara uppåt 100pers i ett gäng så skulle man kunna ha gäng krig. Och så skulle man kunna råna affärer och banker tillsammans med sina kompisar. Det skulle utspela sig i en typisk GTA stad (new york) Och man skulle kunna jobba som polis eller affärs säljare så kunde man sälja vapen och tjäna pengar på det. Och ha ett eget hus med föråd av alla sina vapen för man ska bara kunna ha ett vapen i hand. Men man får vara uppmärksam för det finns andra online spelare som gör inbrott i hus men man kan köpa larm till huset och då får alla online spelare som jobbar som polis uppdraget att stoppa eller döda dom som gör inbrott. Det ska också vara förstörbar miljö. Tex ett bazoka skott in i ett hus så ska allting sprängas. Och man ska tjäna pengar på allt man jobbar som. Det är mitt dröm spel!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag skulle göra ett så kallad "GTA online" Man skulle kunna råna banker. skapa gäng. och i gägnet skulle man ha egna gäng kläder egna gäng bilar egen gäng musik. Och så skulle man kunna vara uppåt 100pers i ett gäng så skulle man kunna ha gäng krig. Och så skulle man kunna råna affärer och banker tillsammans med sina kompisar. Det skulle utspela sig i en typisk GTA stad (new york) Och man skulle kunna jobba som polis eller affärs säljare så kunde man sälja vapen och tjäna pengar på det. Och ha ett eget hus med föråd av alla sina vapen för man ska bara kunna ha ett vapen i hand. Men man får vara uppmärksam för det finns andra online spelare som gör inbrott i hus men man kan köpa larm till huset och då får alla online spelare som jobbar som polis uppdraget att stoppa eller döda dom som gör inbrott. Det ska också vara förstörbar miljö. Tex ett bazoka skott in i ett hus så ska allting sprängas. Och man ska tjäna pengar på allt man jobbar som. Det är mitt dröm spel!!!!!!! Det lät kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det lät kul jepp! och gängen ska kunna köpa egna båtar och flygplan! Tex. Flygplan och köpa en kulspruta på den och sen anfalla en annan gäng bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ett MMORPG i 1600-talets feodala japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej man kan inte resa i tiden men man kan få tiden att gå långsammare. ba en fråga hur vetu det nä men man kan inte det NU. MEN ja tror faktist att man skulle kunna göra det om några miljarder år om vi fortfarande lever och inte haft någon till istid o så satt vi måste börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Snacka om spam-topci. Jag skulle lätt vilja ha ett spel som är som verkligheten. Man kan göra vad som helst utan några som helst konsekvenser i det verkliga livet. Sno grannens Porsche och körar ihjäl sej. Sen är det bara att loada ett savegame.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Snacka om spam-topci. Jag skulle lätt vilja ha ett spel som är som verkligheten. Man kan göra vad som helst utan några som helst konsekvenser i det verkliga livet. Sno grannens Porsche och körar ihjäl sej. Sen är det bara att loada ett savegame.. eller sno grannens beachbuggy & köra ihjöl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ett rollspel som utspelar sig i nutid i Stockholm stad.....Det skulle vara tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 I mitt drömspel ska man kunna göra vad some helst, total frihet d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det skulle ha varit ett spel i nutid som är exakt som verkligheten utan begränsningar. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ba en fråga hur vetu det nä men man kan inte det NU. MEN ja tror faktist att man skulle kunna göra det om några miljarder år om vi fortfarande lever och inte haft någon till istid o så satt vi måste börja om Teoretiskt sett så går det. Om man åker med t.ex en rymdfärja motsols runt jorden i ljusets hastighet så går tiden långsammare på rymdfärjan. Tror det var så att när det hade gått 10 år i rymdfärjan hade det gått 70 år på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 W0RD Arman, din idé om båtsimulatorn har jag faktiskt tänkt på länge Vi får maila Microsoft och fråga om dom vill göra ett spel till oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 W0RD Arman, din idé om båtsimulatorn har jag faktiskt tänkt på länge Vi får maila Microsoft och fråga om dom vill göra ett spel till oss Ja, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Om inte nån har redan sagt det så skulle mitt drömspel vara en exakt kopia av riktiga jorden. Spelskaparna ska ha undersökt varenda människa som finns, rätt personlighet, rätt röst mm mm. Och varenda hus och plats och fixat precis samma inredning. Utifrån undersökningarna på de riktiga människorna bygger man AI:n på folket i spelet. Eftersom det händer saker i riktiga världen så ska det komma ut patchar en gång varje natt, så spelet uppdateras när man sover. Spelet ska givetvis spelas i ett mycket avancerat Virtual Reality (ungefär som i Matrix) så att spelkänslan blir maximal. Detta är mitt drömspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Lite onödigt, de e ju bara att gå ut som vanligt så ahr man exakt samam grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 skulle vilja ha ett GTA: sweden där ma kan åka runt i HELA sverige. alla husen står där dom ska. så man kan åka hem till sig själv och kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 En blandning mellan: GTA, Elder Scrolls , LBA och Final Fantasy Altså, det ska vara skitstort, man kan köra massa fordon och det ska utspela sig på flear "hela" planeter, man kan välja mellan 1:sta- och 2:dra- och 3:dje- person. MAn kan få uppdrag av i stort sett vem man vill och det finns oändliga mängder vapen och "kläder, rustningar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts