Jump to content

Erat drömspel!

Mark
 Share

Recommended Posts

Här kan ni berätta hur era drömspel skulle se ut. Mitt t ex skulle heta Mafios och skulle utspela sig i USA, Italien och i en liten stad i Ryssland. Det börjar med att man sitter på ett lastfartyg på väg till Italien, när man blir indragen i en städskrubb. En man riktar en pistol mot huvudpersonens skalle(vi säger att huvudpersonen heter Sonny). Sonny greppar tag om pistolen men mannen slår till Sonny i skallen så kraftigt att Sonny tuppar av. 6 timmar senare vaknar Sonny upp i en mörk lagerlokal, fastbunden i en stol....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Microsoft Boat Simulator

Är som Train- och Flight Simulator men med båt...

Välj bland 20 olika båtar som lyxfärja, vanlig färja, fraktbåt, segelbåt, motorbåt mm.

Åk mellan stora sträckor vart som helst i världen oavsett tid på dygnet och väder...

Bra grafik, speciellt vid hamnarna...

Microsoft Coach Simulator

Är också som Train- och Flight Simulator men med resebuss...

Verkliga märken/modeller ska finnas och att det ska finnas bra sträckor...

Spelet kan påminnas av Hard Truck-spelen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle ha varit ett spel i nutid som är exakt som verkligheten utan begränsningar.

Håller med till 100%! mo-fo

EDIT: va fan, jag skrev:"W0RD" men med "O" istället för "0" å då "översattes" det till "Håller med till 100%" :D;)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medeltiden kan fara åt helvete! ^^

Man kan göra exakt vad som helst, skapa en karaktär som kan se ut hur som helst, realistisk grafik, du kan börja om när du vill, och du kan göra allting. :D

hah okey man kan göra vad som helst då skulle jag fixa ne karaktär och fixa en tidsmaskin och gå till medeltiden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ ett GTA där man kan designa sin egen spelkaraktär, där man talar med spelfigurerna i stan, så att dom reagerar på vad du säger.

Man ska välja om man vill va god eller ont.

Allt du gör påverkar spelet i längden, typ om du skjuter en raket mot ett hus så sprängs det och förblir sprängt tills nån bygger upp det igen.

Det ska finnas editorer för ALLT: Ditt hus, ditt gäng, din bil: you name it!!!

Dessutom ska mina favoritvapen finnas med: SOCOM gun (MGS), AR34(Perfect Dark) och Master Sword(Zelda).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor