LunCh Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Facen i modelen blir nästan alltid mörka (se bild) det vita på bilden är en flat så den har inte jag gjort. Varför blir det mörkare för? gör jag något fel? tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ta calculate så blir allt bra sen.. Surface>Normals>Calculate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Tack! måste man sitta och trycka på det varje gång man ska ha det i normal färg, eller finns det enklare sätt? Men det är väll inget farligt om dom är svarta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Du kan bygga på hur mycket du vill sen när det är klart så tar du calculate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hmm...varför blir det sådär svart? Jag fick det förr men aldrig numera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag tror att det ska var att det är 3D. att ett ljus kommer från den ljusa sidan men inget ljus på den andra. det ska se ut att vara 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts