Vice-Nasty Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 på III och VC kan man vändra rätt på bilen igenom om det hamnat fel genom att springa det snabbaste mot den man kan , lite overkligt att en människa använder magen för att vända en bil , eller vad tycker ni .... Jag tycker man bör kunna knuffa den men inget annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Tycker att man inte ska kunna röra den mycket alls..en bil är ju ändå ganska tung. Nu har jag dock inte knuffat på en bil som ligger uppochner så jag vet inte om det är lätt eller svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Sen så väger ju bilarna ingenting i GTA. Tror ni själva att man kan hoppa som de gör eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Sen så väger ju bilarna ingenting i GTA. Tror ni själva att man kan hoppa som de gör eller... Klart man kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Än dålig sak är att bilen börjar brinna när den ligger opp ock ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Än dålig sak är att bilen börjar brinna när den ligger opp ock ner. Ja varför ska den börja brinna bara för att den hamnar åt fel håll?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja varför ska den börja brinna bara för att den hamnar åt fel håll?!?! Förmodligen för att man ändå inte kan köra den nåt mer så då är det väl lika bra att den fösvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det första jag störde mig på när jag för första gången spelade GTA3 var att bilarna började brinna när de kom uppochner. Det måste R* ändra på. Ibland har man ju en fin bil som man vill fortsätta använda, och då vill man ju kunna vända den rätt väg igen, kanske genom att knuffa med en annan bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Förmodligen för att man ändå inte kan köra den nåt mer så då är det väl lika bra att den fösvinner. Kanske det...Men eftersom man ändå drar därifrån så kan den ju bara försvinna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jo , men bilen måste ju sprängas för att försvinna ....Ska det ligga var utan att börja brinna o blockera hela traffiken ... Det är det också att dom har gjort såhär bara för att det ska bli lättare för polis att ta en och att man måste mer ryma som en fotgengare från polis ....Kom inte med några förslag nu att en bärningsbil kommer och lyfter bort bilen från gatan varje gång en bil hamnar upp o ned för det hade varit otroligt jobbigt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts