Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Satt just och läste en recension/förtitt av Driv3r och det gav mig lite ideer jag hoppas att det finns i GTA SA. -Bilarna borde guppa till om man kör över folk -Bilförare man kör på bakifrån borde bli medvetslösa -Bilar exploderar väl inte för att de ligger upp o ner? -Istället för att de exploderar när man krockar borde de stanna och sluta funka, explodera bör de endast göra om man skjuter på dem, på motorn/tanken. -Radion i bilen borde gå att växla åt båda hållen, så man inte råkar bläddra förbi och får gå ett helt varv igen -Bilarna borde gå sämre och sämre ju mer man skadar dem -Vore trevligt med lite "bounce" ljud när man kör på, människor, träd mm -Vindrutorna borde spricka och gå sönder när man skjuter igenom dem -Bilarna måste ha ordentliga fälgar och utseende (We know it can be done) Högre systemkrav? Ok ge oss en grafikinställning (PC) så får man ställa bort det om man vill -Man bör kunna åka taxi, och konversationen med taxiföraren ska vara rolig -En träbänk för väl inte kunna stoppa en bil? Mer påverkbara saker ute men också inomhus (Off-topic litegranna) -Möjlighet att låsa dörren (Vilket poliserna skulle lösa genom att försöka krossa rutan och dra ut dig, skulle vara svårare för dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Bra idé.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Satt just och läste en recension/förtitt av Driv3r och det gav mig lite ideer jag hoppas att det finns i GTA SA. -Bilarna borde guppa till om man kör över folk -Bilförare man kör på bakifrån borde bli medvetslösa -Bilar exploderar väl inte för att de ligger upp o ner? -Istället för att de exploderar när man krockar borde de stanna och sluta funka, explodera bör de endast göra om man skjuter på dem, på motorn/tanken. -Radion i bilen borde gå att växla åt båda hållen, så man inte råkar bläddra förbi och får gå ett helt varv igen -Bilarna borde gå sämre och sämre ju mer man skadar dem -Vore trevligt med lite "bounce" ljud när man kör på, människor, träd mm -Vindrutorna borde spricka och gå sönder när man skjuter igenom dem -Bilarna måste ha ordentliga fälgar och utseende (We know it can be done) Högre systemkrav? Ok ge oss en grafikinställning (PC) så får man ställa bort det om man vill -Man bör kunna åka taxi, och konversationen med taxiföraren ska vara rolig -En träbänk för väl inte kunna stoppa en bil? Mer påverkbara saker ute men också inomhus (Off-topic litegranna) -Möjlighet att låsa dörren (Vilket poliserna skulle lösa genom att försöka krossa rutan och dra ut dig, skulle vara svårare för dem) dessa punkter håller jag med dig om -Bilarna borde guppa till om man kör över folk -Istället för att de exploderar när man krockar borde de stanna och sluta funka -Radion i bilen borde gå att växla åt båda hållen, så man inte råkar bläddra förbi och får gå ett helt varv igen -Vore trevligt med lite "bounce" ljud när man kör på, människor, träd mm -Vindrutorna borde spricka och gå sönder när man skjuter igenom dem -Man bör kunna åka taxi, och konversationen med taxiföraren ska vara rolig -Möjlighet att låsa dörren (Vilket poliserna skulle lösa genom att försöka krossa rutan och dra ut dig, skulle vara svårare för dem) -En träbänk för väl inte kunna stoppa en bil? Mer påverkbara saker ute men också inomhus (Off-topic litegranna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Om bilar som hamnat uppochner inte exploderade skulle de ju ligga kvar och det skulle inte se så snyggt ut. Själv tycker jag att det är ganska coolt när man hamnar på taket och måste ta sig ut snabbt för att inte dö. Fast ett alternativ till att de exploderar skulle kunna vara att en bärningsbil kommer och plockar upp bilarna och kör de till skroten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Om bilar som hamnat uppochner inte exploderade skulle de ju ligga kvar och det skulle inte se så snyggt ut. Själv tycker jag att det är ganska coolt när man hamnar på taket och måste ta sig ut snabbt för att inte dö. Fast ett alternativ till att de exploderar skulle kunna vara att en bärningsbil kommer och plockar upp bilarna och kör de till skroten. ja det skulle vara coolt... först kommer lapplisan lappar bilden sen kommer bergnings bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 bra idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Dom borde inte explodera fasten man skjuter på motorn. Kanke bensintanken men det händer inte ofta. Fatta vad gött och stå typ med en ak och skjuta polisen som gömmer sig bakom bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 -Vindrutorna borde spricka och gå sönder när man skjuter igenom dem Har du nånsin sett en bil med mer än _en_ vindruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurai Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 kanske är "off topic", men när man har sex med en hora så borde det vara bättre "effekter" inuti bilen.. de sitter ju bara som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har du nånsin sett en bil med mer än _en_ vindruta? Jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag har. Vindrutan är rutan som sitter fram på bilen, som får all vind på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 -Radion i bilen borde gå att växla åt båda hållen, så man inte råkar bläddra förbi och får gå ett helt varv igen Håller med på den punkten. Det är extremt störande att bläddra förbi kanalen man vill ha, så måste man bläddra ett varv till, och så råkar man missa kanalen igen. Det har hänt mig åtaliga (heter det så??) gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Om bilar som hamnat uppochner inte exploderade skulle de ju ligga kvar och det skulle inte se så snyggt ut. Själv tycker jag att det är ganska coolt när man hamnar på taket och måste ta sig ut snabbt för att inte dö. Fast ett alternativ till att de exploderar skulle kunna vara att en bärningsbil kommer och plockar upp bilarna och kör de till skroten. håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Håller med på den punkten. Det är extremt störande att bläddra förbi kanalen man vill ha, så måste man bläddra ett varv till, och så råkar man missa kanalen igen. Det har hänt mig åtaliga (heter det så??) gånger. Det har hänt mig med otaliga gånger, oftast under de tidspressade uppdragen när jag snabbt ville byta till en annan kanal. Redigerad 16 juni, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har du nånsin sett en bil med mer än _en_ vindruta? Nej men det står inte att jag skriver om en bil heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Tycker att det är bra idéer, smådetaljer som gör det lite mer realistiskt. Inte så mycket jobb att fixa heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Vindrutan är rutan som sitter fram på bilen, som får all vind på sig öhh tror du jag är dum i huvet eller? Klart jag vet vad en vindruta är, men det kan vara fler än 1. http://www.das.state.ut.us/cc/aug2001/humvee.jpg Redigerad 16 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) edit: haha du han visa bild före mig Redigerad 16 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Angående radiokanalerna så tycker jag att man borde kunna bestämma själv vilka knappar d olika radiokanalerna ska vara på eller så kan man ha som d alltid varit kanske en liten inställning som man kan ändra och fippla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 kanske är "off topic", men när man har sex med en hora så borde det vara bättre "effekter" inuti bilen.. de sitter ju bara som vanligt. Tycker dom skulle ta bort den funktionen, bara onödig och ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts