Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag har stört mig på en sak i Gta3 och VC och det är att när man tar en bil så åker det bara runt samma bilar i staden som man själv har... I Gta:Sa tycker jag att det ska vara olika bilar hela tiden! Nån som vet varför det är så i Vc och Lc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Jag har stört mig på en sak i Gta3 och VC och det är att när man tar en bil så åker det bara runt samma bilar i staden som man själv har... I Gta:Sa tycker jag att det ska vara olika bilar hela tiden! Nån som vet varför det är så i Vc och Lc? Vad menar du? Det kan väl inte vara oändligt många olika bilar... EDIT: Men det skulle vara bra om bilarna var i olika skick. En har ett trasigt fönster, en har en buckla osv. Redigerad 16 juni, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Vad menar du? Det kan väl inte vara oändligt många olika bilar... Nej men altså fler olika! dom härmar ju alltid och kör runt i samma bil som man själv har så typ 80% av bilarna i staden blir en sån som du har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja om du tex tar en Stalion så kommer det åka omkring mkt mera Stallions! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 mm, asså de kan bli jävligt laggigt spel då. kan hålla med om att de är irriterande när det kommer 4 likadana bilar på rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 mm, asså de kan bli jävligt laggigt spel då. kan hålla med om att de är irriterande när det kommer 4 likadana bilar på rad Nej det blir inte laggigt. Det är väldigt irriterande ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hur systemkrvande det än är borde de ju kunna göra bilarna så sygga som vissa moddade e.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men varför har R* programmerat in så att bilen man kör blir vanlig? För det måste de väl ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men varför har R* programmerat in så att bilen man kör blir vanlig? För det måste de väl ha gjort? Spelet behöver kanske inte ladda upp massa nya modeller när det kommer en likafan. Eller så är det bara en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Men varför har R* programmerat in så att bilen man kör blir vanlig? För det måste de väl ha gjort? Jag tror det är för att man ska bli irreterat glad. Jag höll på att leta efter en bil hur länge som helts, när jag hade den vips var dem överallt... då blev jag småsur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tror det är för att man ska bli irreterat glad. Jag höll på att leta efter en bil hur länge som helts, när jag hade den vips var dem överallt... då blev jag småsur Det har hänt mig också, lite irriterande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts