Gtamama Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nej jo , men du kanske inte kan isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Fan va ball. Jag som alltid brukar pumpa 500 minigunskott i dom innan den dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Fan va ball. Jag som alltid brukar pumpa 500 minigunskott i dom innan den dör. Precis. Fan vad onödig man känner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 fan vad fult utan pilot jag brukar alltid ta S.W.A.T gubbarna i helikoptrarna innan dom börjar klättra på linan, dvs. när dom fortfarande står i helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag trodde inte själv att det gick att skjuta "piloten" men jag testade nyss och det går faktiskt! Polishelikoptern har ju egentligen ingen pilot (se bild) men om man skjuter med snipern mot den högra framrutan där piloten borde sitta så störtar helikoptern omedelbart! Vet du att det går att zooma med sniper också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts