Colan K Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Skotthål måste komma! tänk bara en helt sönderskjuten polisbil Har längtat detta Aslänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) *ser framför mig* härlöiga tider... man borde kunna flyga ut genom framrutan om man krockar oså... o glasen ska gå sönder...... EDIT: med glas menar jag rutor + att jag ejävligt skitnödig så d blir många stavfel jag skriver snabbt så jag hinner till d ass!Q Redigerad 16 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hoppas det kommer skotthål då kan man skjuta nrackt i ögonen på snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 och kunna skjuta ner (han) som kör polis-helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Precis, snajpa killen så helikoptern kraschar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det kan manm göra i VC också ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det kan manm göra i VC också ju Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nej jag har gjort det i VC flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja, hoppas att det kommer skotthål men då måste skotthålen försvinna efter en tid. Annars skulle spelet aldrig klara av mängden skotthål om dom var kvar hela tiden. Ser framför mig "Man springer i en gränd 2st killar står och skjuter med m5or och teglet bara flyger från väggarna, sen vänder man sig om och sätter 2 välriktade skott i pannan" Låt drömmarna flöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Precis, snajpa killen så helikoptern kraschar.. Snipra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Och när man har skjutit ner en polis helikopter..så kan det väl ta längre tid innan det kommer en ny...och om man byter till en annan bil när polisen inte ser så tycker jag att polisen inte borde veta att man har gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Och när man har skjutit ner en polis helikopter..så kan det väl ta längre tid innan det kommer en ny...och om man byter till en annan bil när polisen inte ser så tycker jag att polisen inte borde veta att man har gjort det... altså som i MAFIA (utom helikoptrarna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) GTA3 freak Posted on Jun 16 2004, 12:17 QUOTE (adde_as @ Jun 16 2004, 12:09) det kan manm göra i VC också ju Nej Joo alltid när en hellikopter kommer i VC och ifall jag inte har en rocketlauncher så brukar jag använda Sniper rifle till att skjuta föraren Asså polis helikoptrarna Redigerad 16 juni, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hoppas skotthålen syns som d gör i Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Är ni seriösa? Går det verkligen att skjuta ner piloten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Är ni seriösa? Går det verkligen att skjuta ner piloten? Ja, vi är inte sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det har jag aldrig upptäckt. Brukar alltid vara under polishelikoptern. Och då brukar jag alltid ta till RL. (Rocket Launcher, för er som inte visste detta.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Är ni seriösa? Går det verkligen att skjuta ner piloten? Nej men det går att skjuta på den vertikala axeln (eller vad det heter) (sitter nedanför rotorbladen) så att helkoptern störtar på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag trodde inte själv att det gick att skjuta "piloten" men jag testade nyss och det går faktiskt! Polishelikoptern har ju egentligen ingen pilot (se bild) men om man skjuter med snipern mot den högra framrutan där piloten borde sitta så störtar helikoptern omedelbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Jag trodde inte själv att det gick att skjuta "piloten" men jag testade nyss och det går faktiskt! Polishelikoptern har ju egentligen ingen pilot (se bild) men om man skjuter med snipern mot den högra framrutan där piloten borde sitta så störtar helikoptern omedelbart! Då vet man det då (kanske ska testa ikväll). Redigerad 16 juni, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts