Jump to content

SKOTTHÅL!

Share

Recommended Posts

*ser framför mig*

;) härlöiga tider... man borde kunna flyga ut genom framrutan om man krockar oså... o glasen ska gå sönder......

EDIT: med glas menar jag rutor + att jag ejävligt skitnödig så d blir många stavfel jag skriver snabbt så jag hinner till d ass!Q

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hoppas att det kommer skotthål men då måste skotthålen försvinna efter en tid.

Annars skulle spelet aldrig klara av mängden skotthål om dom var kvar hela tiden.

Ser framför mig "Man springer i en gränd 2st killar står och skjuter med m5or och teglet bara flyger från väggarna, sen vänder man sig om och sätter 2 välriktade skott i pannan"

;) Låt drömmarna flöda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak Posted on Jun 16 2004, 12:17

QUOTE (adde_as @ Jun 16 2004, 12:09)

det kan manm göra i VC också ju  

Nej

Joo alltid när en hellikopter kommer i VC och ifall jag inte har en rocketlauncher så brukar jag använda Sniper rifle till att skjuta föraren ^_^

Asså polis helikoptrarna ;)

Redigerad av bodysnatcher
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde inte själv att det gick att skjuta "piloten" men jag testade nyss och det går faktiskt! Polishelikoptern har ju egentligen ingen pilot (se bild) men om man skjuter med snipern mot den högra framrutan där piloten borde sitta så störtar helikoptern omedelbart!  ^_^

Då vet man det då ;) (kanske ska testa ikväll).

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor