Jump to content

köpt nått med kass kvalle?

Kalan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Knapparna flyger åt h....te sen lossnar färg! ;)

För mig så började ljudet spraka, och det kom bara ljud ur den högra hörluren.

Sprakade även _extra_ mycket om man skakade på den.

(Samma fel båda gångerna då, allstå)

Redigerad av Zyber
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min MuVo 64 mb mp3 spelare gick sönder efter den hade legat under en låda, efter det har min pappa köpt en iPod ^_^

min fujitsu dator som inte har agp ;)

fick en jättebra kvalité cykeldator, slutate fungera efter en vecka

commodore 64 som slutar funka efter 20 år ^_^

( ;) )

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min nokia 3330 som har strejkande knappar.. går inte o skriva me dom, så ja köpte en siemens mc60 istälet i vintras.. som ja fick 100 gratis mms på till början av februari... men telia hade inte något mms stöd för just min telefon.. så fassan o ja har krigat me felia till för en månad sen så fixade dom stöd för mms så nu ska de funka... o sen har knapp #5 börjat bli sliten (redan!!!!!) också... så ja e lagom putt på dom.. ett tips.. köp inget från siemens eller felia... dom e inge vidare på support..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ett digitalt armbandsur. Den fungerade och jag tog på den. När jag kom hem tittade jag på klockan, sen tog jag av mig jackan och tittade igen och då hade displayen slocknat. Klockan kunde pipa och så som vanligt. Så det var inte batteriet. Bytte den mot en ny likadan, den fungerade iaf. Och fungerar än idag. ;) Den visar 14:53:35 just nu. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst...

hah!

har haft min skrivbordsstol i nästan 5 år, och den håller fortfarande! Köpte den på IKEA, och enda felet med den är att tyget har blivit vinrött av solsken (var svart i början ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor