Patrik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 köpte en mini dator för några hundra på "Rusta", höll i en vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Knapparna flyger åt h....te sen lossnar färg! För mig så började ljudet spraka, och det kom bara ljud ur den högra hörluren. Sprakade även _extra_ mycket om man skakade på den. (Samma fel båda gångerna då, allstå) Redigerad 16 juni, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 För mig så började ljudet spraka, och det kom bara ljud ur den högra hörluren. Sprakade även _extra_ mycket om man skakade på den. (Samma fel båda gångerna då, allstå) haha jo jag känner igen det problemet med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Min MuVo 64 mb mp3 spelare gick sönder efter den hade legat under en låda, efter det har min pappa köpt en iPod min fujitsu dator som inte har agp fick en jättebra kvalité cykeldator, slutate fungera efter en vecka commodore 64 som slutar funka efter 20 år ( ) Redigerad 16 juni, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En Glock 17 från teknikmagasinet, helt värdelös kvalite! En tröja från Hugo Boss, gick hål på den direkt, när jag skulle sätta på mig den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En tröja från Hugo Boss, gick hål på den direkt, när jag skulle sätta på mig den! om du väger 200kg så kan du inte skylla på tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 om du väger 200kg så kan du inte skylla på tröjan kan knappast tänka mig att "lill"-tom väger 200kg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 alla här e feta därför alla saker går sunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 kan knappast tänka mig att "lill"-tom väger 200kg.. det är en på min skola som väger 125 kg å kallas för "Mini" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Min nokia 3330 som har strejkande knappar.. går inte o skriva me dom, så ja köpte en siemens mc60 istälet i vintras.. som ja fick 100 gratis mms på till början av februari... men telia hade inte något mms stöd för just min telefon.. så fassan o ja har krigat me felia till för en månad sen så fixade dom stöd för mms så nu ska de funka... o sen har knapp #5 börjat bli sliten (redan!!!!!) också... så ja e lagom putt på dom.. ett tips.. köp inget från siemens eller felia... dom e inge vidare på support.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Köpte ett digitalt armbandsur. Den fungerade och jag tog på den. När jag kom hem tittade jag på klockan, sen tog jag av mig jackan och tittade igen och då hade displayen slocknat. Klockan kunde pipa och så som vanligt. Så det var inte batteriet. Bytte den mot en ny likadan, den fungerade iaf. Och fungerar än idag. Den visar 14:53:35 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det är en på min skola som väger 125 kg å kallas för "Mini" han har nog ätit ett antal kotletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 ! Vilken tjockis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst... hah! har haft min skrivbordsstol i nästan 5 år, och den håller fortfarande! Köpte den på IKEA, och enda felet med den är att tyget har blivit vinrött av solsken (var svart i början ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag väger 84 kilo, som är fördelade på 190 centimeter! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag väger 84 kilo, som är fördelade på 190 centimeter! =) Vad har det med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag väger 84 kilo, som är fördelade på 190 centimeter! =) jag väger 154 kg och är 2,16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jag väger 154 kg och är 2,16 låter rätt mkt kan du skicka in en bild där du håller i en lapp som det står någonting på typ kebab rulle då tror jag på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Vad har det med det här att göra? För att någon sa "kan knappast tänka mig att "lill"-tom väger 200kg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Vi ska inte snacka om längd och vikt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts