Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 har du köpt nån sak med asdålig kvalle, nått som bara har ramlat sönder eller inte hållt så värst länge? min datormus som jag köpte i februari (tillverkad av Creative) har varit mycket bra, förutom att silverfärgen har börjat lossna! det är liksom märken efter min hand... min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En soft air gun från Bulgarien.. skiten kostade hela 1 krona föll sönder efter några skott på brorsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En mp3-spelare från nått företag som heter "Apacer", höll i några månader, sen gick den sönder. Gick tillbaka till butiken och fick en ny, efter nån månad hände samma fel Så när jag bytte in den då valde jag istället att lägga till några hundralappar och välja en mp3-spelare (iRiver) med kvalitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En mp3-spelare från nått företag som heter "Apacer", höll i några månader, sen gick den sönder. Gick tillbaka till butiken och fick en ny, efter nån månad hände samma fel Så när jag bytte in den då valde jag istället att lägga till några hundralappar och välja en mp3-spelare (iRiver) med kvalitet... Hahaha!! är det en Grön/Silver? isåfall en sån har jag haft och min pajja efter dryga 1,5 månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hahaha!! är det en Grön/Silver? isåfall en sån har jag haft och min pajja efter dryga 1,5 månad.. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det är hål i alla mina adidas-strumpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det är hål i alla mina adidas-strumpor Intersport strumpor kaxar aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Datorstol x2 från Ikea, båda fungerar att sitta på men är paj på olika sätt Undra föresten hur lång tid det tar för min Jysk-stol att gå sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Datorstol x2 från Ikea, båda fungerar att sitta på men är paj på olika sätt Undra föresten hur lång tid det tar för min Jysk-stol att gå sönder min vart också från IKEA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 köpte en ny ryggsäck när jag var i thailand, höll i en månad typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Hahaha!! är det en Grön/Silver? isåfall en sån har jag haft och min pajja efter dryga 1,5 månad.. jag tror att det är exakt sån jag fick i julklapp, återstår att se när den går sönder då Det är denna va? Alltså, men kan ju byta den gula mot silver/genomskinlig Redigerad 16 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Njaa det är lite mer silver på den modellen jag hade.. Fast det är nog samma kvalle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Njaa det är lite mer silver på den modellen jag hade.. Fast det är nog samma kvalle.. ja, härligt att veta att den kommer gå sönder btw, vad gick sönder? Redigerad 16 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Köpte et gameboy från Bulgarien pajjade efter 1 vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 En soft som inte höll när man kastar den med full kraft i marken. Dålig kvalla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 har du köpt nån sak med asdålig kvalle, nått som bara har ramlat sönder eller inte hållt så värst länge? min datormus som jag köpte i februari (tillverkad av Creative) har varit mycket bra, förutom att silverfärgen har börjat lossna! det är liksom märken efter min hand... min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst... om du väger 200kg så kan du inte skylla på stolen när jag var yngre köpte jag en skateboard i en leksaks affär. det första jag gjorde med den var en kickflip och skiten pajjade.. och jag vägde inte 200 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 ja, härligt att veta att den kommer gå sönder btw, vad gick sönder? Knapparna flyger åt h....te sen lossnar färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Köp kvalitetsaker istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Köp kvalitetsaker istället. ehh, skulle det vara skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ehh? Ja, självklart är det skojigare om sakerna håller än om de går sönder på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts