Jump to content

köpt nått med kass kvalle?

Kalan
 Share

Recommended Posts

har du köpt nån sak med asdålig kvalle, nått som bara har ramlat sönder eller inte hållt så värst länge? min datormus som jag köpte i februari (tillverkad av Creative) har varit mycket bra, förutom att silverfärgen har börjat lossna! det är liksom märken efter min hand... min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

En mp3-spelare från nått företag som heter "Apacer", höll i några månader, sen gick den sönder. Gick tillbaka till butiken och fick en ny, efter nån månad hände samma fel :D

Så när jag bytte in den då valde jag istället att lägga till några hundralappar och välja en mp3-spelare (iRiver) med kvalitet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En mp3-spelare från nått företag som heter "Apacer", höll i några månader, sen gick den sönder. Gick tillbaka till butiken och fick en ny, efter nån månad hände samma fel :D

Så när jag bytte in den då valde jag istället att lägga till några hundralappar och välja en mp3-spelare (iRiver) med kvalitet...

Hahaha!!

är det en Grön/Silver?

isåfall en sån har jag haft och min pajja efter dryga 1,5 månad.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha!!

är det en Grön/Silver?

isåfall en sån har jag haft och min pajja efter dryga 1,5 månad.. ^_^

jag tror att det är exakt sån jag fick i julklapp, återstår att se när den går sönder då ;)

Det är denna va? ^_^

Alltså, men kan ju byta den gula mot silver/genomskinlig

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du köpt nån sak med asdålig kvalle, nått som bara har ramlat sönder eller inte hållt så värst länge? min datormus som jag köpte i februari (tillverkad av Creative) har varit mycket bra, förutom att silverfärgen har börjat lossna! det är liksom märken efter min hand... min datorstol som jag tror är från januari-februari har börjat rammla ihop... det har lossnat 3 skruvar ifrån den och ryggstödet sitter löst...

om du väger 200kg så kan du inte skylla på stolen ^_^^_^

när jag var yngre köpte jag en skateboard i en leksaks affär.

det första jag gjorde med den var en kickflip och skiten pajjade..

och jag vägde inte 200 kg ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor