Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Spelar ingen större roll för mig. Tycker att VC-grafiken duger. Palmerna får gärna vara fyrkantiga för min del, jag irriterar mig inte på såna saker. ja tycker också att grafiken i VC e bra! bra nock! klagar inte om den blir bättre men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tycker att grafiken ska vara som i FarCry!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tycker att grafiken ska vara som i FarCry!! never heard o´ tha´ shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 det står så här Grafik: - SA använder en förbättrad version av VC-motorn. så det kommer att bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 det står så här Grafik: - SA använder en förbättrad version av VC-motorn. så det kommer att bli bättre helt klart" d sa dom för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag tycker att grafiken ska vara som i FarCry!! jo det skulle vart fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jo det skulle vart fett. NEJ!! Det skulle va som att först ta en stor sked med glass och sedan trycka in en stor blodig biff och sedan äta det.. HORROR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) NEJ!! Det skulle va som att först ta en stor sked med glass och sedan trycka in en stor blodig biff och sedan äta det.. HORROR W0rd! nä, men den grafiken passas som inte in... Redigerad 17 juni, 2004 av ez3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 hmm.... lite 50/50 tycker jag.. Jag vill också ha grafiken och det mer verkliga utseendet som MAFFIA har... Men måste man ladda varje jäkla hörn så är det inte kul i ett spel om GTA... Men vad jag har läst och förstått så kommer det vara lite rundare kanter i SAN ANDREAS---- Iafall på gubben.... Det ser man på vissa bilder också.. (JAG ÄR INTE SÄKER) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 jag bryr mig inte ett piss om grafiken det är ju spelkänslan som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts