bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Tjoo, jag undrar om grafiken på Te x VC ändras om man kör på bättre TV ? Eller är det samma som om jag kör på en kass TV som om jag kör på en bra TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nja. Är TV´ns bild dåligt så blir det ju naturligtvis dåligt när du spelar också. Men har TV´n däremot mkt bra bild med bra skärpa så är det ju klart att det ser bra ut när man spelar. Det är ju som när du ser på TV - Dålig TV = dålig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hmm själv tycker jag att Gta Vice Citys grafik är bättre på Xbox än på data! Det är även roligare på Xbox. Men styrningen kunde förbättras som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har tyvärr inte kört det på kryss boxen men sägs att det är bättre, förmodligen för att det släpptes senare än PS2 version och då såg även R* vad som behövdes förbättras, asså fixade väl till några buggar som dom kom på efter realesen av PS2 versionen mm... Back to topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts