BigBear Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har ett problem med mitt MSN Messenger 6.2, när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig och jag får upp felrapport. Har testat installera om det, kört systemåterställning men inget funkar. Testade även att installera 6.0 men det gick inte att köra för att det var en för gammal version så den uppdaterade till 6.1, samma problem även där, det hakar upp sig... Nån som vet vad som kan va fel och hur jag fixar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig Förlåt. Tyckte bara det var skitkul. Öhm, ang. problemet... installera 6.1 igen då? 6.2. är inte bättre, det är prexis likadant som 6.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Förlåt. Tyckte bara det var skitkul. Öhm, ang. problemet... installera 6.1 igen då? 6.2. är inte bättre, det är prexis likadant som 6.1. jo, men som sagt Testade även att installera 6.0 men det gick inte att köra för att det var en för gammal version så den uppdaterade till 6.1, samma problem även där, det hakar upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Förlåt. Tyckte bara det var skitkul. Det var ju århundradets replik för fan! Jag kan inte sluta skratta, snälla slå mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 haha.. roligt sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja det var jävligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jaja, skitskojj men ontopic nu for fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jo, men som sagt Missade det. Ladda ner Miranda/Trillian då om det är riktigt akut... eller pröva med en annan mail-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Missade det. Ladda ner Miranda/Trillian då om det är riktigt akut... eller pröva med en annan mail-adress. Jo, jag får testa nått annat program om de inte löser sig. Har testat logga in med en annan adress men samma sak händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts