Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ni vet när en bil bara står ute på en parkering som är låst, skulle det inte då va coolt om man kunde dyrka upp låset och sedan tjuvkoppla bilen? Det skulle ju bli mer verkligare än att man bara sätter sig i bilen och kör iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det är väl det man gör i princip, för jag tror inte att nyckeln sitter i varenda bil som Tommy Vercetti sätter sig i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nä men d gick så fort d blir verkligare om man ser att han dyrkar bilen som i Mafia! Fast i Mafia gick d snabbt att tjuvkoppla bilarna med tanke på att det utspelar sig på 30-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Orka vänta på en tjuvkoppling som är sånär realistisk. Om man har bråttom vill man nog helst slippa vänta. Dessutom skulle man tröttna på det efter första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nej, jag tycker att det är jättebra om det tar en liten kort stund bara. Hoppas att SA inte blir som de tidigare GTA-spelen. I de tidigare blir det ju så att man byter bil för varje kvarter man kör. Hoppas att det blir lite mer att man använder samma bil, som i Mafia. Jag vill ha mer realism i SA än tidigare. Realistiska skador på bilarna. Krockar man i 90km/h ska man inte bara kunna stiga ur bilen eller köra vidare. Då ska man dö. Hastighets-mätare i fordonen. Men inte cyklarna. Åsså ska man inte tåla så mkt skott osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Joo jag tycker att det ska vara något som i Mafia ta lika lång tid (lagom tid) fast man ska även behöva ha en dyrk för att dyrka upp låset eller om dom väljer att göra så att man kan få upp låset med skruvmejsel och hammare(går fint det med ) Om R* nu väljer att ta med detta i spelet vill säga... hoppas det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 ORKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Vill ni ha mafia shit, lira mafia Men det är GTA och om inte har med det har dom inte...de e ju inge roligt om ens gubbe inte tål nått...hur fan ska man kunna klara sig igenom spelet då om man inte e så bra?? syftar inte på mig nu men de finns mer än mig som lirar GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 det ska ju finnas olika sätt att sno bilar på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Man måste ha nåt att njuta av í väntan på Mafia 2 :"> ! Men om bilarna är parkerade så ska man kunna dyrka dom annars om man tar en bil och någon sitter i sa man inte behöva dyrka! Redigerad 16 juni, 2004 av Max_Dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Man måste ha nåt att njuta av í väntan på Mafia 2 ! Men om bilarna är parkerade så ska man kunna dyrka dom annars om man tar en bil och någon sitter i sa man inte behöva dyrka! Precis så jag menade... Redigerad 16 juni, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 som sagt de e gta inte nåt mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag tycker att man ska kunna ställa in svårhets graden tex om man väljer det svårare där man om man krockar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag tycker att man ska kunna ställa in svårhets graden tex om man väljer det svårare där man om man krockar osv. det var en bra idée Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) W0RD NamChai Redigerad 16 juni, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts