STATUS Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Någon som vet var "radio filerna" ligger? Så när man sätter sig i en bil, Mc, båt mm så kommer bara Mp3-spelaren på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Någon som vet var "radio filerna" ligger? Så när man sätter sig i en bil, Mc, båt mm så kommer bara Mp3-spelaren på. dom finns i: rockstar games-> grand theft auto vice city-> audio. längst ner i audio filen ligger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 dom finns i: rockstar games-> grand theft auto vice city-> audio. längst ner i audio filen ligger dom Tack... Hahaha hur fan kan jag missat det.... Åååå *skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hmmm guardian... Det funkade ej... Radion finns ändå med alla kanaler... Och jag radera ALLA dom filerna som låg sist... Förutom: sfx.RAW och sfx.SDT Annars får jag inget ljud alls Dom övriga är la för små för att vara radiokanaler med låtar i? Så vad kan det då vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Du måste ställa in vilka kanaler som är på när du sätter dig i bilen. tror det är i default.dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Du måste ställa in vilka kanaler som är på när du sätter dig i bilen. tror det är i default.dat. Eeee va?!?!?! Tro??? Näää fan det gör man i kyrkan... Inte här Med andra ord är det inte någon som vet exakt hur man gör... Jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Eeee va?!?!?! Tro??? Näää fan det gör man i kyrkan... Inte här Med andra ord är det inte någon som vet exakt hur man gör... Jaja... kanalerna finns på cd'n också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jo jag såg detta idag då jag gick igenom den också... SUCK.... Alltså finns det inget sätt att bara ha Mp3-spelaren då man går in i tex bilen... Synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Eeee va?!?!?! Tro??? Näää fan det gör man i kyrkan... Inte här Med andra ord är det inte någon som vet exakt hur man gör... Jaja... Ja jag vet exakt hur man gör men jag orkar inte kolla vart det var för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 GTA3 freak Om du vet exakt hur man gör. Så ska du ju inte behöva kolla upp det... Eller hur lillen... Aaaa jag älskar då jag har rätt *ler som FAN* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 GTA3 freak Om du vet exakt hur man gör. Så ska du ju inte behöva kolla upp det... Eller hur lillen... Aaaa jag älskar då jag har rätt *ler som FAN* Men lol. Jo jag tänkte på det när jag skrev. Vad det skulle stå va "Jag orkar inte säga det till dig för du är dum i huvet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linkan Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jooo berätta hur man gör! för när man har brännt play disekn så laggar alltid wildstyle! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men lol. Jo jag tänkte på det när jag skrev. Vad det skulle stå va "Jag orkar inte säga det till dig för du är dum i huvet". Hmm du har inte ens fyllt 15... Fan du har precis blivit av med blöjan typ och beter dig som en störd mobbare... Såna som DU slutar med att ni blir psykiskt sjuka... Synd att jag inte bryr mig om såna människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts