pocket_brother Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hur länge och hur långt har du kört på framhjulet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 bakhjulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) nä på framhjulet! själv har jag kört 4 sec och 69m Redigerad 10 november, 2002 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ööh... hur åker man på framhjulet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 du åker väldigt snabbt fram och trycker fyrkant och uppåt så kommer du på framhjulet! (finns säkert nåt bättre sätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har åkt 2 sek på fram (stoppies kallas det väl?) inte så bra, men jag har inte för sökt så mycket.. jag har åkt 25 sek på bak (wheelies va?) ganska nöjd med det.. jag har dessutom hoppat 80 m med en sanchez på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag Har åkt 1200 meter nånting på bakhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nu tycker ni snart jag blir tjötig, men jag måste få reda på det, de värkar ju så jävla coolt... 1. Är det svårt att göra stoppies o e de lätt gjort att man slår över frammåt? 2. Hur e de o köra på bakan? Lätt o slå över? Lätt o komma upp på bakan? Hoppas nån kan svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 bakhjulet är lättare än fram.. det är ganska lätt att hålla sig på hjulet när man väl är där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 bakhjulet är lättare än fram.. det är ganska lätt att hålla sig på hjulet när man väl är där... Okej... Fan va coolt de värkar! Men asså, e de lätt o åka på bakan...överrdrivet lätt... är det bara hålla inne en knapp så åker han på bakhjulet hur långt som helst typ eller? Riktigt surt om de e för lätt... de ska ju va svårt så man har nått o öva på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Man trycker neråt för att komma upp på bahjulet... Och sen e det bara och hålla sej på rätt höjd, annars slår man över... Åk ut på stranden så krockar ni inte med nått... Har åkt flertal meter på bakhjulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Fy fasiken va sugen jag blir på VC nu!!! Nån som vet ungefär vad det kan kosta o hyra VC en dag? Jag har inte en blekaste aning... (så jag kan köra det hos en poolare, för han har inga pengar att köpa de nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts