kanka Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 tjena!!....jag undrar vad gta san andreas har för systemkrav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ingen här vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hu ska nån veta om det inte ännu har kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Då hoppas jag att det är på pc du menar kanka och inte ps2.....där behövs inga systemkrav..... Redigerad 17 juni, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Då hoppas jag att det är på pc du menar kanka och inte ps2.....där behövs inga systemkrav..... Duuh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hu ska nån veta om det inte ännu har kommit ut exakt! jävlit dum fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Vad tror ni systymkraven kommer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Vad tror ni systymkraven kommer va? ganska höga med tanke på så stort spelet kommer vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 exakt! jävlit dum fråga! Men du, han kanske inte visste det...! Han kanske inte vet vad som händer när det gäller San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elberto Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 men sluta undra å inse fakta ja menar spelet ligger på 8.5 gb så det kommer va ganska krävande ja men det kommer inte kräva nåt extremt efter som dom skulle förlora för många köpare på det........! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det spelar ingen roll hur stort det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det spelar ingen roll hur stort det är. nej bara för du tror att alla har hur stor hårdisk som hälst...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 nej bara för du tror att alla har hur stor hårdisk som hälst...? Nej men det var inte det jag menade. Storleken måste inte betyda att systemkraven ska bli höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej men det var inte det jag menade. Storleken måste inte betyda att systemkraven ska bli höga. jaha trodde du menade att det inte spelade någon roll om hur stort SA tog upp, du hade ju så stor hårdisk så det kvittar, så uppfatta jag det, men det var nog fel.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 NEJ! SKOJJAR NI`? 8,5GIG!!:'( Det är ganska stort... Jag har ju bara 1 gig ledigt... här blir det att rensa.. HELVETE! MEN HOPPAS NU ATT DET ÄR VÄRT DET! Men det tror jag nog. Lite synd att man inte vet SÄKERT att det kommer på PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Bara för att spelet är på 8.5 gb betyder inte att den tar upp 8.5gb! Men det tar nog stor plats iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men du rensa inte än, vänta tills Systemkraven kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 om man kollar på hur låga systemkrav de har varit till GTA:III /GTA:VC så blir dom nog inte så höga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 det beror ju på att spelen GTA3+VICE är tillverkade för PS2. Sen inte blivit förändrade nått till PC. Då kan ju inte systemkraven bli högre helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Lite synd att man inte vet SÄKERT att det kommer på PC.. vadå inte vet säkert?? är det inte säkert att SA kommer till dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts