Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 I dag fick jag en ide, att de skulle kunna göra så man kunde åka buss och taxi. Och när man åker buss tänkte jag att det skulle finnas bussar som åker runt igenom hela san andreas, de skulle ju ungefär ta lika lång tid som att åka runt gta vc 4-5 gånger typ. Men man skulle inte bara få vänta i bussen (man skulle ju kunna göra det med att bara sitta stilla men hur roligt är det) utan i bussen skulle man kunna gå omkring och göra saker. Som att starta bråk med de andra där, kapa bussen, döda buss chaffören så bussen kråckar in i nått och flera i bussen dör så det blir värsta pengar källa från alla lik Och tänk va härlig känsla om du skulle sitta i bussen, ni åker på landet och du tittar ut ur fönstret. Bra ide? eller dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hmm alla vet ju hur tråkigt det är att ta sig till andra sidan stan för att göra en oviktig grej, så man kunde ju ta bussen till olika platser medans man sprang o tog sig nåt o käka eller nåt..och att man kan ta bussen till andra städer med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ganska hyffsad faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 En mycket smart idé hade jag varit du hade jag tagit kontakt med dom högre makterna för att fråga om det blir så, åka taxi kan man ju göra i VC i uppdrag och så, kan man förmodligen göra i nästa på heltid, men buss vet jag ej...skulle vara roligt om det blev så med buss och taxi =) fråga admin här på sidan om han kan ta reda på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 I dag fick jag en ide, att de skulle kunna göra så man kunde åka buss och taxi. Och när man åker buss tänkte jag att det skulle finnas bussar som åker runt igenom hela san andreas, de skulle ju ungefär ta lika lång tid som att åka runt gta vc 4-5 gånger typ. Men man skulle inte bara få vänta i bussen (man skulle ju kunna göra det med att bara sitta stilla men hur roligt är det) utan i bussen skulle man kunna gå omkring och göra saker. Som att starta bråk med de andra där, kapa bussen, döda buss chaffören så bussen kråckar in i nått och flera i bussen dör så det blir värsta pengar källa från alla lik Och tänk va härlig känsla om du skulle sitta i bussen, ni åker på landet och du tittar ut ur fönstret. Bra ide? eller dålig? d e en mycket bra och gammal idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 d e en mycket bra och gammal idé! vadå gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 D skulle va coolt och se inuti bussarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 D skulle va coolt och se inuti bussarna! det är ju det som är själva idéen- att man ska kunna se och röra sej i bussarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 vadå gammal? Det betyder ungefär, inte ny! Dvs den har diskuterats förut. Jag vet att jag hört den på något engelsktalande forum, men den kan även ha diskuterats här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det betyder ungefär, inte ny! Dvs den har diskuterats förut. Jag vet att jag hört den på något engelsktalande forum, men den kan även ha diskuterats här! jo.. de har nämnts ett par gånger.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts