Conny_S Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Body Builder, på fritiden skall jag jaga duva, rådjur och sparka clowner. Verkar som om amerikarnarna tror att ungarna gillar clowner, dom är fula som stryk och obehagliga. Tex den på Mc Donalds, har lust att springa fram och slita den i tusen bitar när den står där och stirrar på mig med sin överdrivna näsa samtidigt som den håller en unge i handen som ser vettskrämd ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jobbar för tillfället på Mr.Cap som tekniker och trivs mkt bra! Drömjobbet skulle nog vara Civilingenjör,Pilot, eller något med bilar! Egen bilfirma kanske? Typ 300 bilar i lager att pyssla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 helt rätt har varit arbetslös i 4 år och inte fan längtar jag efter att slita ihjäl mig hade man varit av det motsatta könet hade ju hora varit ett bra yrke.. men men... man får hitta någon gammal rik kärring som får försörja än, så har man råd att va arbetslörs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Spelutvecklare eller fotbolls kommentator ..leva livet om man e kommentator bara resa runt i europa och kommentera matcher Satan! En kombinitation av din "Spelutvecklare" och din Signatur fick mig att få lust att lira Desert Combat, då jag öppnade menyn så slog mig synen att jag satt i KDE =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Satan! En kombinitation av din "Spelutvecklare" och din Signatur fick mig att få lust att lira Desert Combat, då jag öppnade menyn så slog mig synen att jag satt i KDE =) Hans sig e bf2 om du inte viste Men asså drömjobbet e ju typ arbetslös eller nått men ändå ha rätt mkt pengar eller jobab med spel o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts