R2D2 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Musikproducent, programmerare, hemsidedesigner...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Porrfilmare ( ) Eller Trummis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hora.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Musikproducent, programmerare, hemsidedesigner...... Va bra då kan du producera mina låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hora.. jag vill också bli Pimp, så då kan jag anställa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Webmaster, designer, programmerare, spelutvecklare, systemadministratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Va bra då kan du producera mina låtar Gärna! Skicka ett par demos så kan jag kanske ge dig kontrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Porrstjärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Cykel-proffs (Dh och trail) eller snickare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Porrstjärna? w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Att sitta hemma och tjäna 10 bläiljoner i minuten. Nämen jag vet inte. Jag är inte den där "jobba-typen". Så... jag får väl förlita mig på frugans inkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Porrstjärna? Nej! Om du blev det skulle ju porrindustrin krasha totalt! (dåligt skämt.. :"> ) Redigerad 16 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Nej! Om du blev det skulle ju porrindustrin krasha totalt! (dåligt skämt..:"> ) Tss, den skulle toppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Filmregissör...eller överhuvud för "Horror film production assiociates"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Värdsmästare i att runka Närå, men kanske vara extremt bra på att programmera, kanske nätverkstekniker kanske =) På någon skola, någon bra betalt jobb iaf. Kanske typ, vinna på Triss? editterraddee Hmm, efter 40 timmar stavar man visst inte så bra.. orka rätta till =) Redigerad 16 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Värdsmästare i att runka är du inte det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 är du inte det då? nej det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Kom på ett till drömjobb som jag värkligen vill jobba med. Lego ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 är du inte det då? Tyvärr så är GTA3 freak det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 har inget drömjobb - men porrstjärna skulle väll vara skönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts