Zane Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Mitt drömjobb är nog att bli huvud 3d animator på Pixar. Erat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Data programerare, Livvakt, Insatts styrkan (S.W.A.T) livvakt och insatts styrkan verkar spännande...och jag vill inte bli det för att jag har spelat gta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hmmm mästerkock eller artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hmmm mästerkock eller artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Regissör, arkitekt, designer, design chef på General Motors. Det kallar man drömjobb...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 pilot, miljonär så man slipper jobba( ) eller bil designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Regissör, arkitekt, designer, design chef på General Motors. Det kallar man drömjobb...! Dom två förstnämnda är ju inte så imponerande det är ju bara att bli, det sista däremot är nåt att drömma om! Jag skulle nog vilja bli testförare för nya sportbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Helst någonting som har med musik att göra. Elgitarrist i ett band eller nått. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag vill nog också bli en el-gitarrist eller nått sånt i ett band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag skulle vilja bli dataprogramerare(stavning?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jobba för nån spelutvecklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Miljonär swat eller ja typ jobba för dice eller nått spelföretag. Lr speltestare Redigerad 15 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 programmerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Redigera o jobba med ljud å sånt åt någon spelutvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Regissör, manusförfattare, spelmanusförfattare, spelkodare, speltestare, elgitarrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Bara de två första inläggen som det var grova särskrivningar i =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 rappare w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts