Alle090 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag har en bra data,ADSL och gta vc men jag undrar var man får tag i MTA och rubbet för att kunnat köra online. snälla skicka filerna eller skriv adressen där man får filerna! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 MTA's hemisda.. klicka <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 tack, men vilken ska jag klicka på?? det finns typ många olika. jag har en XP men vet ej vilken som är till XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 MTA:VC 0.3r2 - client. DU ska trycka på client asså. O sne längst ner på den sidan har du massa mirrors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 OKI, är alla mirros en server tillgång eller ska man ha någon speciell? jag rättså ny med online saker men inte på spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts