Jump to content

Motorsågsmassakern

Haggard
 Share

Recommended Posts

Värdelös är var den är.. :wacko:

Usch, den gammla verisionen fick jag damp på.. Han i rullstol hade ju seriösa problem i både det ena o det andra..! :o

Och den nya va bara så kass.. helt oduglig helt enkelt..

jo, det håller jag med dig om... han förstör filmen -_- men utan honom hade den vart bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värdelös! Men inte lika pissig som gammla.. :D

Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? ;)

Jag som skräckfilmsälskare slukar nog det mesta. Även om jag alltid är skeptisk över re-makes. Jag är väl inte direkt något stort motorsågsmassakern fan. Men jag är ett Halloween fan, och jag skulle defenitivt bli rasande om det gjordes en Halloween re-make!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? ;)

Jag som skräckfilmsälskare slukar nog det mesta. Även om jag alltid är skeptisk över re-makes. Jag är väl inte direkt något stort motorsågsmassakern fan. Men jag är ett Halloween fan, och jag skulle defenitivt bli rasande om det gjordes en Halloween re-make!

vet du när/om Halloween 9 kommer på bio i Sverige? >_< vet du isåfall vem som ska spela Michael? har hört att kanske Kane Hodder skulle göra det, men det är nog bara ett rykte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet du när/om Halloween 9 kommer på bio i Sverige? ;) vet du isåfall vem som ska spela Michael? har hört att kanske Kane Hodder skulle göra det, men det är nog bara ett rykte?

Halloween 9 kommer nog säkerligen inte på bio, eftersom Resurrection inte gjorde det... men man kan ju alltid hoppas!

För övriga nyheter om den så rekommenderar jag officiella sidan, HalloweenMovies eller One Good Scare.com, en utmärkt fansida med bra forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halloween 9 kommer nog säkerligen inte på bio, eftersom Resurrection inte gjorde det... men man kan ju alltid hoppas!

För övriga nyheter om den så rekommenderar jag officiella sidan, HalloweenMovies eller One Good Scare.com, en utmärkt fansida med bra forum.

och om den nu konstigt nog skulle komma på bio i Sverige, så kommer dom inte att visa den inärheten av denna håla som jag bor i >_<;) tack för länkarna btw

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? :D

Jodå! Skräckfilmer är högt i listan..

Men dom va faktist jävligt dåliga! :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom bästa skräckfilmerna är ju:

Motorsågsmassakern

Braindead

Bad Taste

Frankenstein (den från 1939)

The Shining

Alla Fredag den 13:e-filmerna (utom Jason X, så jävla värdelös!)

Killerclowns

Det

...och Monsterklubben! Nä, skoja bara :P

Fast du har glömt den bästa ju :D ...nämligen HALLOWEEN ;)

och Terror på Elmstreet & Evil Dead

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan seg film är ju exorcisten. "Tidernas mest skrämmande film" jo verkligen. (w00t)

jag såg på TV:n en gång då en gubbe ALLTID gav samma film bolags filmer 5/5 på alla deras filmer. men han recenserade bara detta bolags filmer. ingen annans filmer. dessvärre avslöjades denna person som tomt luft. dvs. han existerade inte mer än i bolgets styres fantasi (w00t) dom gav sin egen recension :shifty: hur korkad får man bli (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor