Haggard Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Såg MSM i helgen, fyfan va kul den var. Den nya är mycket sämre! Heja Leatherface! Så jävla äcklig. Fast Braindead är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jo, den gammla är bra men HalloweeN, Terror på Elm Street å Evil Dead är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har bara sett tvåan, trean och nyinspelningen... de är väl skapliga, nyinspelningen är bäst av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Värdelös är var den är.. Usch, den gammla verisionen fick jag damp på.. Han i rullstol hade ju seriösa problem i både det ena o det andra..! Och den nya va bara så kass.. helt oduglig helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Värdelös är var den är.. Usch, den gammla verisionen fick jag damp på.. Han i rullstol hade ju seriösa problem i både det ena o det andra..! Och den nya va bara så kass.. helt oduglig helt enkelt.. jo, det håller jag med dig om... han förstör filmen men utan honom hade den vart bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Såg MSM i helgen, fyfan va kul den var. Den nya är mycket sämre! Heja Leatherface! Så jävla äcklig. Fast Braindead är värre. Braindead är ju ren humor Så jävla bra! Du menar den av Peter Jackson va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Braindead är ju ren humor Så jävla bra! Du menar den av Peter Jackson va? Den är skitbra Bad Taste är också bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har hört att nyinspelningen ska va bättre. Är den värd att se? Eller är det bara ytterliggare en våldtäkt på vår filmhistoria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Har hört att nyinspelningen ska va bättre. Är den värd att se? Eller är det bara ytterliggare en våldtäkt på vår filmhistoria? sååå illa är det inte... jag hade inte köpt den men lånat eller hyra den kan man ju alltid göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Har hört att nyinspelningen ska va bättre. Är den värd att se? Eller är det bara ytterliggare en våldtäkt på vår filmhistoria? Värdelös! Men inte lika pissig som gammla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Värdelös! Men inte lika pissig som gammla.. Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? Jag som skräckfilmsälskare slukar nog det mesta. Även om jag alltid är skeptisk över re-makes. Jag är väl inte direkt något stort motorsågsmassakern fan. Men jag är ett Halloween fan, och jag skulle defenitivt bli rasande om det gjordes en Halloween re-make! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? Jag som skräckfilmsälskare slukar nog det mesta. Även om jag alltid är skeptisk över re-makes. Jag är väl inte direkt något stort motorsågsmassakern fan. Men jag är ett Halloween fan, och jag skulle defenitivt bli rasande om det gjordes en Halloween re-make! vet du när/om Halloween 9 kommer på bio i Sverige? vet du isåfall vem som ska spela Michael? har hört att kanske Kane Hodder skulle göra det, men det är nog bara ett rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 vet du när/om Halloween 9 kommer på bio i Sverige? vet du isåfall vem som ska spela Michael? har hört att kanske Kane Hodder skulle göra det, men det är nog bara ett rykte? Halloween 9 kommer nog säkerligen inte på bio, eftersom Resurrection inte gjorde det... men man kan ju alltid hoppas! För övriga nyheter om den så rekommenderar jag officiella sidan, HalloweenMovies eller One Good Scare.com, en utmärkt fansida med bra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Halloween 9 kommer nog säkerligen inte på bio, eftersom Resurrection inte gjorde det... men man kan ju alltid hoppas! För övriga nyheter om den så rekommenderar jag officiella sidan, HalloweenMovies eller One Good Scare.com, en utmärkt fansida med bra forum. och om den nu konstigt nog skulle komma på bio i Sverige, så kommer dom inte att visa den inärheten av denna håla som jag bor i tack för länkarna btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Får jag bara fråga om vår käre Stell är skräckfimsälskare månne? Jag som skräckfilmsälskare slukar nog det mesta. Även om jag alltid är skeptisk över re-makes. Jag är väl inte direkt något stort motorsågsmassakern fan. Men jag är ett Halloween fan, och jag skulle defenitivt bli rasande om det gjordes en Halloween re-make! Jodå! Skräckfilmer är högt i listan.. Men dom va faktist jävligt dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Dom bästa skräckfilmerna är ju: Motorsågsmassakern Braindead Bad Taste Frankenstein (den från 1939) The Shining Alla Fredag den 13:e-filmerna (utom Jason X, så jävla värdelös!) Killerclowns Det ...och Monsterklubben! Nä, skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Dom bästa skräckfilmerna är ju: Motorsågsmassakern Braindead Bad Taste Frankenstein (den från 1939) The Shining Alla Fredag den 13:e-filmerna (utom Jason X, så jävla värdelös!) Killerclowns Det ...och Monsterklubben! Nä, skoja bara Fast du har glömt den bästa ju ...nämligen HALLOWEEN och Terror på Elmstreet & Evil Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 The Shining Den är ju inte bara seg, den är f*n komiskt seg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Den är ju inte bara seg, den är f*n komiskt seg! En annan seg film är ju exorcisten. "Tidernas mest skrämmande film" jo verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 En annan seg film är ju exorcisten. "Tidernas mest skrämmande film" jo verkligen. jag såg på TV:n en gång då en gubbe ALLTID gav samma film bolags filmer 5/5 på alla deras filmer. men han recenserade bara detta bolags filmer. ingen annans filmer. dessvärre avslöjades denna person som tomt luft. dvs. han existerade inte mer än i bolgets styres fantasi dom gav sin egen recension hur korkad får man bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts