DanjO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag behöver hjälp.. jag är på ett av uppdragen på Vercetti estate där man ska få två poliser att gå in i ett garage för att du och lance ska klä ut er till poliser! Uppdraget heter "Cops world" eller något liknande. jag får inte in poliserna i garaget dom bara ställer sig utanför och skjuter! kan inte någon säga ett lätt sätt att få in dom i garaget? tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag bara gjorde mig efterlyst och sen har jag för mig att jag kuta in, så spran dom efter, eller så tog jag en bil, och så försökte dom dra ut mig så fastnade dom i fällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Om de skjuter på dig så har du antagligen 2 stjärnor. Du kan abra bli efterlyst 1 stjärna annars försöker de döda dig istället för att kuta efter och "busta" dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag hade tre stjärnor men de gick in ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts