Logi Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 heter Robin...ä väl nöjd me de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag heter Erik men vill heta Eric. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Fan vad folk som heter Erik då(gissa vad jag heter ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Jonas? erik Redigerad 16 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jonas? aah hur visste du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 nu fattar jag!! du menar riktiga namnet... trodde du menade smeknamnet här på forumet. Aja André och nej jag trivs inte.. Låter väll som nån fransk gay då eller? Känner en som heter det i min skola, i 7an sa vi till honom: André du ser ut som en diarre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Känner en som heter det i min skola, i 7an sa vi till honom: André du ser ut som en diarre "en diarre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Vote : NEJ! Vill egentligen het Fighter men det är upptaget av nån jävel som inte ens använder det och har 0 inlägg eller vad mena ni?? ritkiga namnet?? heter joakim jo jag de nöjd Redigerad 17 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag heter Tim och trivs med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Johan , det går väl inte att klagaa antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jerker och jag trivs bra me de...ovanligt å bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Martin är ett väldigt bra namn! w0rd (håller med till 100%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Känner en som heter det i min skola, i 7an sa vi till honom: André du ser ut som en diarre HAHAH as kul! Den drog klass kompisarna i 2an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 jag heter hans-gunnar dennis dahlén hans-gunnar i förnamn och dennis i andra men jag kallas för dennis :vote: absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag heter David och är väldigt nöjd med det, eftersom man då kan kalla sig "IamDavej" som är en kod på GTA2, som sedan blev "We are Davej" (se signatur) och sen "Iam The Way" som låter lite coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Heter Fabian, och ja, jag är faktiskt nöjd med det... hehe, fabian flodhäst (på Cartoon Network) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Stellan.. Nja.. Det är för udda.. Stellan Skarsgård? Kan man få en autograf? Ska det bli kul att spela i "Kung Arthur" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Stellan.. Nja.. Det är för udda.. stellan bror jaja jag trivs ganska bra Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag heter David och är nöjd med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag heter Fredrik (som de flesta lär fatta med tanke på mitt nick ) jag är ganska nöjd med mitt namn... Men eftersom "ganska nöjd" inte finns med i pollen så röstade jag på "ja! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts