Jump to content

Era namn.

Bubbli
 Share

Trivs ni med era namn?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heter Rasmus Andersson och är ganska nöjd, gillar Andersson iaf. Kallas ändå alltid för Dusse av alla. Just smeknamnet "Dusse" kommer utav en väldigt speciall anledning. När jag var liten så var det väldigt svårt att säga Ramus, och då menar jag riktigt liten, så när jag skulle säga det blev det "Duss" och sedan började jag säga Dusse. I skolan är det roligt när alla kallar mig för Dusse, men vår lärare fattar ingenting. Roligast var när vi hade Eva Susso på besök, hon är författare och mamma till en i mitt fotbollslag(Madi) och då såg hon en anna från mitt lag längst fram och ställde frågan: "Finns det någon mer jag känner här?" Då sträckte jag och en till upp hansen, och då sa hon: "Nämen, där är ju Dusse!". Vår lärare tittade sig då förvirrat om och alla började skratta. :blink:

Vote: JA!

Andersson är ett av de finaste efternamn som finns. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt nöjd med mitt namn. Och jag känner ingen som har samma namn. Bara ett par tusen svenskar som har det.

Angående mitt nick så är jag inte så nöjd.. :D ..hade inga planer på att vara så aktiv som jag är nu när jag reggade mig:mellow:

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt nöjd med mitt namn. Och jag känner ingen som har samma namn. Bara ett par tusen svenskar som har det.

Angående mitt nick så är jag inte så nöjd.. :blink: ..hade inga planer på att vara så aktiv då jag reggade mig som jag är nu.. :D

Och namnet är? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor