StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Stellan.. Nja.. Det är för udda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Erik! Jag är rätt så nöjd, kallas mycket: Erk, Pörsk, Erka, Pirmo, Jonsson, Ersk, Erske osv osv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Aron. Rätt nöjd med det, börjar bli populärt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 christian gillar det inte! vet inte varför men jag tycker inte det passar på mig skulle vara coolt att heta.... ja, vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Vote: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Heter Fabian, och ja, jag är faktiskt nöjd med det... Jag undrar varför man säger "Fy Fabian!" ? Stell, Jag ser udda som något positivt när det gäller namn. Jamenar hur kul är det att heta Johan eller nåt i den stilen? Redigerad 15 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 bryr mig inte, har väll ett normalt populärt namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Vote: Hatar det.. "Mikael", det blir en sån jävla betoning på "e":t. jag vet att det är en småsak men det låter så fjolligt EDit: Heter bengtsson i efternamn folk kallar mig för bengan, *stolt*. Redigerad 16 juni, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jag e stolt över mitt namn fast vill inte säga det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Heter Rasmus Andersson och är ganska nöjd, gillar Andersson iaf. Kallas ändå alltid för Dusse av alla. Just smeknamnet "Dusse" kommer utav en väldigt speciall anledning. När jag var liten så var det väldigt svårt att säga Ramus, och då menar jag riktigt liten, så när jag skulle säga det blev det "Duss" och sedan började jag säga Dusse. I skolan är det roligt när alla kallar mig för Dusse, men vår lärare fattar ingenting. Roligast var när vi hade Eva Susso på besök, hon är författare och mamma till en i mitt fotbollslag(Madi) och då såg hon en anna från mitt lag längst fram och ställde frågan: "Finns det någon mer jag känner här?" Då sträckte jag och en till upp hansen, och då sa hon: "Nämen, där är ju Dusse!". Vår lärare tittade sig då förvirrat om och alla började skratta. Vote: JA! Andersson är ett av de finaste efternamn som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 heter Niclas o e vell rätt nöjd med mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Rätt nöjd med mitt namn. Och jag känner ingen som har samma namn. Bara ett par tusen svenskar som har det. Angående mitt nick så är jag inte så nöjd.. ..hade inga planer på att vara så aktiv som jag är nu när jag reggade mig:mellow: Redigerad 16 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Rätt nöjd med mitt namn. Och jag känner ingen som har samma namn. Bara ett par tusen svenskar som har det. Angående mitt nick så är jag inte så nöjd.. ..hade inga planer på att vara så aktiv då jag reggade mig som jag är nu.. Och namnet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Fredrik... Klagar väl inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Heter William, Stolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Näe...hade hellre hetat nått coolt som Jaroo eller Spike! Aja, tills jag upptas i en wicca coven så får jag väl vara nöjd med Johan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 heter Kalle, är väll lite nöjd iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 nu fattar jag!! du menar riktiga namnet... trodde du menade smeknamnet här på forumet. Aja André och nej jag trivs inte.. Låter väll som nån fransk gay då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Mitt riktiga namn är Anton ***** ******* Olofsson Vote: Absolut! Jag är verkligen nöjd! Redigerad 16 juni, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts