Bubbli Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Skriv också vad ni heter gärna... Jag heter Manne och tja jag trivs med det fasst om man kolla på IMDB så är det bara personer från 30-60 och nån från 03 och nån från 97 som var "intresanta" knappt det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ni förstår nog på mitt nick att jag heter david, ovanligt fantasilöst nick jag har btw, dock får jag inte byta till mitt vanliga nick "Skumtomten" för hultan.... har ingen aning varför men nåja, är väl nöjd med david, blir oftast kallad ´"Skumtomten" eller "Dave" på msn och i skolan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag har ju bytt (Gta_fan1>>Marquis) och naturligtvis är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag heter Bengt och är jättenöjd med det.. Närå, jag heter Erik. Menar du om vi är nöjda med våra "namn" på Gtasajten eller dom riktiga namnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Dom riktiga... Annars är det väll klart att dom flesta är nöjda med sina namn eftersom ni valt dom själva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja, jag är väl nöjd med mitt. Bara det att det är så långt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja aj e väll rätt nöjd men ändå heter linus men typ alla kallar mig Guggan eller gurgel eller en i klassen görgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Vote: ja Redigerad 30 december, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jo det är jag väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag heter Christian och är nöjd med mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja (Henrik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 nej jag heter alexander och gillar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Mitt namn e Robin och det är jag stolt över (mitt hår är helsvart, fetnöjd över de med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Martin är ett väldigt bra namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Heter Alex, är nöjd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tobias, inte det minsta nöjd. Tobias låter som en tysk bög av något slag. Så alla kallar mig Tobbe. Det är jag någorlunda nöjd med iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tobias, inte det minsta nöjd. Tobias låter som en tysk bög av något slag. Så alla kallar mig Tobbe. Det är jag någorlunda nöjd med iallafall. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Vote: Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Heter Fabian, och ja, jag är faktiskt nöjd med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts