alley Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1:a frågan ok nu provar vi ien ... var kan man få tag på helikoptrar och flygplan kan jag få en förklaring var dom e och om dom finns i hus var finns huset och vad kostar det 2:a frågan om jag tar en helikopter eller flygplan och tex krashar det kanjag åka tillbaka och tadet ieneller e dom borta då???? tacksam för seriösa svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1) Helikopter: Vercetti Estate, på taket (inom vissa tider på dygnet) Flygplan: Köp filmstudion och gör två uppdrag så får du ett vattenflygplan där Det kostar ingenting, de bara finns där (filmstudion kostar iof) 2) Ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) vadå så om jag råkar köra helikoptern i vattnet kan jag aldrig ta den mer Redigerad 10 november, 2002 av alley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 vadå så om jag råkar köra helikoptern i vattnet kan jag aldrig ta den mer det är ju samma sak som om man spränger den... den återuppstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Skulle inte vara så roligt om den försvann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts