kariya Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hallani detta blir nog det sista inlägget innan jag drar till grekland. Men i alla fall så håller jag och -mademan- på med lite graffiti! Vi vill gärna att fler går in och gör en bild tillsamans här på gtasajten. gå in här och in på private room och skriv Gtasajten så kommer ni till mitt och mademans ställe välkomna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 kolla mitt rum sök krax men kluddra inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 stellhell din busunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hallani detta blir nog det sista inlägget innan jag drar till grekland. Men i alla fall så håller jag och -mademan- på med lite graffiti! Vi vill gärna att fler går in och gör en bild tillsamans här på gtasajten. gå in här och in på private room och skriv Gtasajten så kommer ni till mitt och mademans ställe välkomna fan, det där ownade ju! satt flera timmar med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det var meningen att det skulle vara seriöst men det gick åt skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jepp, jag tyckte det såg bra ut ända tills någon skrev "spy" och "orka" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Lewl.. Så meningslöst.. man måste ha ett eget rum för att kunna måla något seriöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag sudade allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Försökte vara seriös för jag var ensam men det kom som jag visste att det skulle två nötter och förstörde allt.. Någon som känner sig vid dessa namn? Skäms isf..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 pikstah=pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hur skaffar man sig ett eget rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Fear my eye! Första gången jag grafittar Redigerad 15 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 GTA_Erik: gå in i ett private room som ingen är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) GTA_Erik: gå in i ett private room som ingen är i bara skriv in nåt skit i rum söks rutan EDIT: nu när jag ändå har tråkigt gjorde jag en liten hyllning till mitt favorit band, Creedence Cleerwater Revival Redigerad 15 juni, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 vad är fel? det står typ disconected.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Någon som vill graffa seriöst med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Gjorde en bild (inte så fin ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) KOm in då! EDIT Min bild också (inte så fin) Redigerad 15 juni, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det är dåligt att trasan lämnar ett genomskinligft streck efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Försökte vara seriös för jag var ensam men det kom som jag visste att det skulle två nötter och förstörde allt.. Någon som känner sig vid dessa namn? Skäms isf..! är det inte så att om du målar något och sen kommer nästa in så kan inte han se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts