Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 arvid: ja avbröt nedladningen vid 95% ungefär mr vercetti: är du så jävla dum i huvet och tror jag är sån person? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Gör iof inte skins, men jag använder Gimp 2.0 till alla typer av bildbehandling. Underbart program, dessutom fruktansvärt gratis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Gör iof inte skins, men jag använder Gimp 2.0 till alla typer av bildbehandling. Underbart program, dessutom fruktansvärt gratis! har paint shop pro 8 det funkar fast jag måste lära mig först Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Använder Paint Shop Pro 7 å photoshop..Men jag gör inte skins. Redigerar foton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 har paint shop pro 8 det funkar fast jag måste lära mig först Ok, nyss hade du bara Paint. Hmm...när ska du bestämma dig? Warez eller inte...hmm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Antagligen warez..men han vill inte berätta det. Förstår jag iof. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ok, nyss hade du bara Paint. Hmm...när ska du bestämma dig? Warez eller inte...hmm. funny det finns nått som heter ladda ner och för mig går det snabbt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 funny det finns nått som heter ladda ner och för mig går det snabbt Shhhhhhh! Man får icke snacka sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ok, nyss hade du bara Paint. Hmm...när ska du bestämma dig? Warez eller inte...hmm. Min Paint Shop Pro 8 trial version har funkar för 348 dagar nu ...och det är inte warez, efter den laddades hem från företagets hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Min Paint Shop Pro 8 trial version har funkar för 348 dagar nu ...och det är inte warez, efter den laddades hem från företagets hemsida LoL..jag har kvar en sån version av Paintshop pro 4...typ 1000-tals dagar och den fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 funny det finns nått som heter ladda ner och för mig går det snabbt Tack, det var det jag ville höra, varning! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts