Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 vilket program har ni när ni gör skins? jag har bara paint och det e lite drygt.... ett program med mera alternativ fast inte så svårt skulle jag vilja ha.. tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag använder Photoshop 7.0... Gimp ska vara ungefär som Photoshop... det är gratis och finns att ladda ner nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 kan du lägga upp det eller länka sidan till det? tänl..tänk du måsre komma ihåg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 kan du lägga upp det eller länka sidan till det? tänl..tänk du måsre komma ihåg Jag tror att man kan Ladda ner GIMP här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag tror att man kan Ladda ner GIMP här! vilken av dom ska jag ladda ner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 vilken av dom ska jag ladda ner? Tror det e denna filen du letar efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tror det e denna filen du letar efter okej jag fpr kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 öhh jag fattade ingeting finns det inget lättare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Paint är lättare. Nej, du får helt enkelt lära dig programmet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag ladade hem photoshop (stavning?) ska intsalera det nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag ladade hem photoshop (stavning?) ska intsalera det nu du skulle inte sagt så tror jag..man får väll inte snacka Warez här..Om jag inte har fel så är Photoshop inte en freeware Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 men det är kanske en trail version Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 e det warez?! alla som gör skin säger att dom gjort det från phohtoshop? eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag ladade hem photoshop (stavning?) ska intsalera det nu ok va trevligt, hoppas det är värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ok va trevligt, hoppas det är värt pengarna nej det kostade ingetning? för jag laddade aldrig hem det.. får göra skins på mina egna sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ladda ner Paint shop pro 8 inte lika bra som Photoshop men det är mycket lättare för nybörjare. Det finns på www.Downloads.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ladda ner Paint shop pro 8 inte lika bra som Photoshop men det är mycket lättare för nybörjare. Det finns på www.Downloads.com men kung-food då! *klappar dig på kinden lite småbögigt* nu fick jag e bra tips :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Problemet är att ju lättare programmet är desto sämre borde väl slutresultatet bli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 men kung-food då! *klappar dig på kinden lite småbögigt* nu fick jag e bra tips :"> Är du lika dum som du verkar? Eller brukar kebabrullar bete sig så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 nej det kostade ingetning? för jag laddade aldrig hem det.. får göra skins på mina egna sätt Nyss skrev du att du hade laddat hem det , bestäm dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts