Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 När jag rånade en affär i gta vc för första gången så slog det mig, varför har de inte gjort så man kan råna civila på gatan? Borde inte va svårt att göra, alltså att man siktar på någon civil på gatan och då stannar den håller upp händerna och sedan får man pengar.. Skulle ni vilja ha denna funktion i gta sa? Om ni svarar nej så varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag har också skanat den funktionen mycket i vc :'( hoppas att man kan göra det i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har för mig att jag har hört nåt om det men det kanske bara var inbillning. Annars är det väldigt önskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 När jag rånade en affär i gta vc för första gången så slog det mig, varför har de inte gjort så man kan råna civila på gatan? Borde inte va svårt att göra, alltså att man siktar på någon civil på gatan och då stannar den håller upp händerna och sedan får man pengar.. Skulle ni vilja ha denna funktion i gta sa? Om ni svarar nej så varför? Och att man verkligen ser när de ger över pengarna, inte bara att det kommer ett litet ljud och så fylls pengarna på..Hoppas att pengarna har mer betydelse i SA, att man kanske kan sätta in dem på banken, betala hyra med mera..Att gå runt med flera hundratusen känns lite fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Och att man verkligen ser när de ger över pengarna, inte bara att det kommer ett litet ljud och så fylls pengarna på..Hoppas att pengarna har mer betydelse i SA, att man kanske kan sätta in dem på banken, betala hyra med mera..Att gå runt med flera hundratusen känns lite fel.. precis, störde mig som fan på det i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Och att man verkligen ser när de ger över pengarna, inte bara att det kommer ett litet ljud och så fylls pengarna på..Hoppas att pengarna har mer betydelse i SA, att man kanske kan sätta in dem på banken, betala hyra med mera..Att gå runt med flera hundratusen känns lite fel.. man ser faktiskt pengarna när de ligger på disken men råna civila skulle varit roligt, rånat och slagit ner personen sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hoppas man kan andvända pengarna att köpa hus som i VC och då ska husen vara mkt mera detaljerade inomhus! Men det har lovats att man ska kunna gå in i flera hus och d ska vara större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Skjut gubbafan så dör han o blocka upp pengarna som i GTA III o GTA VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Saknade det redan i GTA2 där man kunde utsättas för gaturånare men ändå kunde man inte råna själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hoppas man kan andvända pengarna att köpa hus som i VC och då ska husen vara mkt mera detaljerade inomhus! Men det har lovats att man ska kunna gå in i flera hus och d ska vara större NO OFF-TOPIC MADAFAKO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 man ser faktiskt pengarna när de ligger på disken ja men då typ flyger de och lyser..Han ska öppna kassan, ta upp en sedelbunt och sen sträckt ut armen och ger dig den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jaha? Duger det inte med rånmord nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Man borde ha ett konto på banken! Typ man ser en stor summa i hörnet på hur mycket man har men om man ska köpa för större summor som typ allt över $50 000 så får man gå ti banken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja så man slipper gå runt med alla pengar. Sen kan man "ta ut" allt och lite till för att sen sätta in det och få ränta på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja så man slipper gå runt med alla pengar. Sen kan man "ta ut" allt och lite till för att sen sätta in det och få ränta på det nja...lite överdrivet kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 om man höll autosiktet mot en "ficktjuv" i GTA III så gav han en pengar...det är iaf nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 om man höll autosiktet mot en "ficktjuv" i GTA III så gav han en pengar...det är iaf nått ja det var gamla goda tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Exakt det där har jag hoppats att skulle kunnat gjort i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Aa "Det va bättre förr" Men GTA SA värkar 10000 ggr bättre än alla spel nånsinn (enligt mig) iaf bland GTA, Men ska inte säga nått eftersom det inte har släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Aa "Det va bättre förr" Men GTA SA värkar 10000 ggr bättre än alla spel nånsinn (enligt mig) iaf bland GTA, Men ska inte säga nått eftersom det inte har släppts W0RD, värker som faaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts