motorsåg Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När ja dödat alla fiender och tagit båten så vet jag inte vilket håll jag ska köra åt.Jag tästade och körde åt vänster men det tog aslång tid tillslut så kracha jag så båten brann upp.Snälla kan nån hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Va? Kör ut från hamnen och sedan till Vercetti Estate (vänster). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 vart ligger de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 man åkte väl bara rakt fram sen svängde man åt höger! eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 kolla kartan annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 öhh det är ju en rosa punkt dit man ska åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts