Jump to content

Klottrare

Recommended Posts

Jag tycker att man ska kunna klottra i gta sa, alltså att man blir i firstperson mode när man tar fram spray burken och sedan kan man rita/skriva vad man vill, men efter 3 min så kommer några personer och suddar ut det, men man kan stoppa dem från att sudda ut det och gör man det då de efter 3 min samma typ av personer och försöker sudda ut det. Ser en polis att man står och klottrar på en vägg så får de världens ryck och börjar slå på spelaren, man ska även kunna se andra stå och klottra. Vad tycker ni om denna ide? Jag vet inte om någon redan tagit upp det här så börja inte klaga eller nått sånt skit

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska någon komma och ta bort det?

Jag tycker om idén om man tar bort att någon kommer och tar bort det :D

Det skulle faktiskt vara coolt om man åkte inne i stan och åkte förbi en vägg med ens klotter på :rolleyes:

det skulle bli för svårt för spelet att spara allt klotter, risken är att det skulle börja lagga som fan i spelet, kanske att ett klotter som man gjort finns kvar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaa! Bra idé. Det skulle finnas ett antal ställen i spelet där det går att klottra. ^_^

Lite overkligt kanske, men om man vill klottra ännu mer, men redan klottrar på alla ställen där det går, så är det bara att radera det tidigare klottret.

Om det blir så (men det blir det inte :P ), kommer det garanterat finnas en topic i forumet där folk visar sina klottrade konstverk! :D Det skulle vara riiiiktigt roligt.

Det skulle säkert startas en klottertävling också. Snyggaste klottret vinner. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, hadde exakt samma tanke, när GTA3 kom, att det hadde vart coolt om man hadde kunnat klottra, med hjälp av siktet, dock inte att nån skulle tvätta bort det, utan att det skulle försvinna efter ett tag :D

'

Har till och med gjort en topic, där jag undrade om nån kunde modda, så man kunde klottra så ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara rätt kul att klottra. Bra idê WildHawk! ^_^ Tycker att dom ska komma med en stor slang och spraya bortagningsmedel så det går bort.Om man dödar dom som tar bort

klottret och gör en ny klotter målning så kommer det upp en ruta där det står "Do you want to remove your previous tag?" Om man trycker "Yes" så kommer äns Homies och tar bort klottret.Med repliken "Are you sure? your tag is a masterpiece!" :D

Det skulle vara rätt soft!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor