Weener Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jo det är såhär. När jag är inloggad på MSN, men har en annan ruta uppe. tex GTAsajten. då loggas jag ut automatiskt, detta är enormt störande, och sen loggas jag in automatiskt, vet ni hur jag löser detta problemet? Det har vart likadant på några andra datorer som har MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Vet dock inte vad problemet är men ajg har haft så förut.. jag har ofta problem med msn så att den loggas ut automatiskt.. Men när den loggar in automatiskt det är en inställning som du kan ändra i Inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 msn har krånglat för mig med idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Men det har krånglat för mig skitlänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Inaktivera automatisk inloggning i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 msn har aldrig klyddat för mig instalera om kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Men det är utloggning jhag har problem med, Vad jag menade var att när jag loggas ut, loggas jag in efter ett tag igen. Jag har inget problem med att jag blir automatiskt inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 aMsn? Gaim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 aMsn? Gaim? ...Miranda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Alltså jag kan ha det fasst inte på samma sätt för jag har krångel med internet (det är en lång historia ni som gärna vill veta PM:a mig.) så när jag loggar in så är allting bra i 5 min när jag tänker att ALLT går VÄLDIGT segt så jag klickar att man ska gå till startsidan och då har det loggat ut sej så logga in igen och förklara för alla man pratade med. Men ibland så loggar msn ut sej utan att internet göt det skit jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts