Xemtoth Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Vad heter Rednecks märket? tänkte göra ett skin, detdär som Phil Cassidy har på tröjan, bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 det där är en sydstatsflagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Precis. Southern cross tror jag att den kallas. Redigerad 15 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tack minigun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Precis. Southern cross tror jag att den kallas. den nedersta är sexigare gjord än den ovanför anyway, ditt skin kommer nog bli ägande men i amerikanska inbördeskriget använde ju sydstaterna den flaggan och dom ville ju ha kvar slaveritet så den bli väl rasistisk då? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 den nedersta är sexigare gjord än den ovanför anyway, ditt skin kommer nog bli ägande men i amerikanska inbördeskriget använde ju sydstaterna den flaggan och dom ville ju ha kvar slaveritet så den bli väl rasistisk då? eller? Säg det till Phil Cassidy Om skinnet blir bra tänkte jag nog lägga upp den på gtamods, och be till gud om att inte få skit för mitt skin,igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nuförtiden så används sydstatsflaggan flitigt som raggarsymbol! Och raggare har inget med sydstatarnas synpunkt på slaveriet så kom inte o säg att raggare e rassar eller nått sånt skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nuförtiden så används sydstatsflaggan flitigt som raggarsymbol! Och raggare har inget med sydstatarnas synpunkt på slaveriet så kom inte o säg att raggare e rassar eller nått sånt skit! @Hehe, gamla DinPappa-Swede. Och för att kommentera ditt inlägg så tror jag de flesta förknippar raggare med rasism till ca. 15%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 @Hehe, gamla DinPappa-Swede. Och för att kommentera ditt inlägg så tror jag de flesta förknippar raggare med rasism till ca. 15%. hmm... hur har ni de där borta på dp? har hört rkten om att de ska va rätt fött där nuförtiden? Verkade dö bort lite efter att ja stack.. Mjao de finns ju både bra raggare o icke bra raggare som då e lite rasistiska men de e ju inte större risk att man e rasse om man e raggare än om man e en helt vanlig mäniska.. Åter till topic: Hur hade du tänkt göra skinnet? Göra en sån tröja som phil har eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts