bodysnatcher Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Hur ska poliserna använda helikoptrarnas rotorblad som vapen? Fattar inget av det som menas med att poliserna använder rotorbladen som vapen? kan nån förklara hur dom hade tänkt sig?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 dom lutar ner helikopter mot dig och göra pizza av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Om man kör bil och en polis hänger bakom kanske det är han som får sätta huvudet till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 låter ju så overkligt! hoppas det bara var en dålig ide som de sedan ändrar så det inte blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 låter ju så overkligt! hoppas det bara var en dålig ide som de sedan ändrar så det inte blir så Ja bara nåt kasst rykte. låter helt värdelöst annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 men vi vet ju inte hur det blir än. den som skrivit det kan ju missförstått eller bara utttryckt sig illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Rotorbladet borde ju gå av. Hoppas verkligen att det är som du säger fablenine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ja va fan! Det är ju självmord att försöka stoppa någon med roterbladen om jag skulle komma körandes i 160 kmph så skulle jag verkligen inte stanna för att en liten skrutt helikopter kom nära mig med roterbladen. Nämen jag tvekar som sagt på att någon frisk polis skulle försöka stoppa en med roterbladen, hahaha det är ju fanimel sjukt ju. Jag hoppas också att det är ett missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 helikoptern skulle bli okontrollerbar. ju langre fram den lutar, ju snabbare flyger den framat, a de e knappast verklighetstroget att polisen skulle gora sa. an mindre mitt i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det skulle vara ganska coolt om den fortsatte snurra efter att man sprängt helikoptern! Om man spränger den med raktegeväret, så får man en roterande propeller i skallen! Slafs! Av med huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det var ett jävla tjöt om huruvida polisen ska kunna döda med rotorbladen eller inte, vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det var ett jävla tjöt om huruvida polisen ska kunna döda med rotorbladen eller inte, vem bryr sig? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Verkar som en del tror att poliserna i helikoptrarna kommer att bli helt galna och använda helikopterns rotorblad istället för skjutvapen. Men så är det inte! Det är bara så att deras rotorblad dödar nu (jämför med de tidigare spelen) och att helikoptrarna kommer att vara närmare marken än förut. Därför kan man räkna det som ett extra "vapen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Okej, lungt då :D.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hultenius Ahh menar du till exempel om man går för nära bladen när helikoptern är nära så blir man strimlad, right?? fan va coolt isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ja va fan! Det är ju självmord att försöka stoppa någon med roterbladen om jag skulle komma körandes i 160 kmph så skulle jag verkligen inte stanna för att en liten skrutt helikopter kom nära mig med roterbladen. Nämen jag tvekar som sagt på att någon frisk polis skulle försöka stoppa en med roterbladen, hahaha det är ju fanimel sjukt ju. Jag hoppas också att det är ett missförstånd. frisk polis?? vilken planet lever du på? alla poliser är fruktansvärt sjuka i huvudet pga. att dom blev mobbade när dom var mindre.. ursäkta ot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 frisk polis?? vilken planet lever du på? alla poliser är fruktansvärt sjuka i huvudet pga. att dom blev mobbade när dom var mindre.. ursäkta ot.. ironi eller är du helt jävla sjuk i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 ironi eller är du helt jävla sjuk i huvet? har du någon bättre förklaring till varför dom uppför sig som dom gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts