Jump to content

Polisen i SA ?

Recommended Posts

ja va fan! Det är ju självmord att försöka stoppa någon med roterbladen ^_^

om jag skulle komma körandes i 160 kmph så skulle jag verkligen inte stanna för att en liten skrutt helikopter kom nära mig med roterbladen.

Nämen jag tvekar som sagt på att någon frisk polis skulle försöka stoppa en med roterbladen, hahaha det är ju fanimel sjukt ju. Jag hoppas också att det är ett missförstånd.

post-31-1087261934_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som en del tror att poliserna i helikoptrarna kommer att bli helt galna och använda helikopterns rotorblad istället för skjutvapen. Men så är det inte!

Det är bara så att deras rotorblad dödar nu (jämför med de tidigare spelen) och att helikoptrarna kommer att vara närmare marken än förut. Därför kan man räkna det som ett extra "vapen".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja va fan! Det är ju självmord att försöka stoppa någon med roterbladen :D

om jag skulle komma körandes i 160 kmph så skulle jag verkligen inte stanna för att en liten skrutt helikopter kom nära mig med roterbladen.

Nämen jag tvekar som sagt på att någon frisk polis skulle försöka stoppa en med roterbladen, hahaha det är ju fanimel sjukt ju. Jag hoppas också att det är ett missförstånd.

frisk polis?? vilken planet lever du på? alla poliser är fruktansvärt sjuka i huvudet pga. att dom blev mobbade när dom var mindre.. ursäkta ot..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor