Bullen Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Hej, registrerade mig här i hopp om att få hjälp med ett störande problem. När jag spelar Vice City (PC) så kan datorn helt oväntat starta om sig (minidump nånting?) och jag är säker på att detta inte har med värme problem att göra. Detta sker inte på något speciellt ställe i spelet utan när som helst i spelet. Jag har inte installerat några mods eller liknande utan kör som vanligt, utan patchen då jag blev avrådd att installera den om jag inte hade grafikproblem vilket jag inte har. Provade att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet men det resulterade i "couldnt find enough video memory" något som aldrig varit ett problem förut så jag bytte tillbaks till de gamla drivrutinerna igen. Provade också med att strunta i att installera radiokanalerna (alternativ i installationen) men ingen skillnad. Det sista man hör i högtalarna innan den startar om är att den ljuva 80-tals musiken förvandlas till "griffeltavel gnisslande" och sedan bootar den om Specs Intel P4 3,06Ghz 512mb ram bra me discspace ATI Radeon 9700 PRO (128mb) Win XP Home Direct X 9.0b Tacksam för eventuell hjälp! /Bullen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts