Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Hörde nån skum ful låt igår på RixFm.. Det är typ en rysk eller nått och han som sjunger låter som en gay och det låter som dom sjunger Noma y noma y och razor blade nått. ingen som vet vad den heter om ni känner igen den efter mina beskrivningar. Sry att jag startade en ny tråd bara pga av detta me måste få tag i den för att den är så ruttet dålig å ful haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 du menar Maii ai hii eller något sånt? o-zone heter bandet den är ju bra, men jag är inte riktigt säker på stavningen till låten men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 O-zone - Dragostea din tei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 haha erkänn att den är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Den är ruggig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 den är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hähä, då kan ju jag fråga, om det finns någon full låt på den här (den där ljusa melodin, självklart) http://thecopy.shacknet.nu/upload/smack.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts