Upson Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag kan mycket väl tänka mig att göra en guide i skinning som är väldigt enkel men ändå ger grymma resultat! Frågan är bara, vill folk läsa en sådan guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Sure, men jag kan redan göra bra skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 visst! men jag tycker mina skins duger,men men guide skulle inte sitta fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Annars finns det en guide redan, fast den är på engelska. http://www.depthandmotion.com/VC_Tut01.htm Fast det skulle nog vara bra om du gjorde en guide. Dina skins på GTAMods är ganska bra. Redigerad 14 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja men den där huiden är ingen nybörjar guide direkt Jag klara inte av att göra ett skin efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja, den e ganska svår.. men börja med den där guiden! så snabbt du kan! vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Nej, det där är en mkt avancerad skinningguide..tror att många skulle uppskatta en skinningguide...kanske tillochmed jag...är ingen skinner....aldrig skinnat.. nästan..bara åt mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag vill pckså ha en guide (sitter å väntar på Z modeller-guiden) så det är bra om du gör en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag skulle gärna läsa en skinguide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Bara att du sätter igång Upson. ( Inte för at tjag kommer att göra skins, men intresset verkarj u vara högt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag tyckte inte att den guiden va så svår... jag gjorde mitt första Photoshop skin efter den... och det funkade bra... laddar upp skinnet på GtAMods just nu men jag vill gärna ha din guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har du gjort den där??? Så snyggt!! Men den där killen verkar lite...eh.e...gay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har du gjort den där??? Så snyggt!! Men den där killen verkar lite...eh.e...gay... ja, det har jag... men jag tycker nästan att alla skin till VC ser lite gay ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag tyckte inte att den guiden va så svår... jag gjorde mitt första Photoshop skin efter den... och det funkade bra... laddar upp skinnet på GtAMods just nu men jag vill gärna ha din guide... Ååh, kan du ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Ååh, kan du ladda upp den? hehe, jo, det blev precis "färdigt", nu ska bara en moderator godkänna den EDIT: nu är den uppe Yippee Redigerad 15 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Aja Kalan så kan man ju också göra Nej min visa är att ta delar från kändisar och kombinera ihop snygga ansikten. Förut gjorde jag en Nicolas Cage till Eleonor, men han såg helt enkelt inte tillräckligt lik ut så jag ville inte dela med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Mina skins e snygga men dom kan bli snyggare om jag får en guide besides är det någon som har sett Leperkhans (stavning?) skins dom e snygga. EDIT: Visste ni att gtaskins.com är uppe igen? Redigerad 15 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 GTASkins e uppe men jag har inte fått den att funka... kan inte ta mig vidare ifrån startsidan För övrigt så är Leperkhans (Stavning?) skins alla gjorda "from-scratch" då han har gjort just den guiden. Han är proffs, kollar man runt lite länkar på den där guiden kan man hitta skisser han gjort med blyertspenna. Talang! Det gäller inte bara att kunna använda Photoshop det gäller att kunna se var det är ljusare, mörkare partier... (Speciellt imponerad över Lepherkans hår måste jag säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) GTASkins e uppe men jag har inte fått den att funka... kan inte ta mig vidare ifrån startsidan För övrigt så är Leperkhans (Stavning?) skins alla gjorda "from-scratch" då han har gjort just den guiden. Han är proffs, kollar man runt lite länkar på den där guiden kan man hitta skisser han gjort med blyertspenna. Talang! Det gäller inte bara att kunna använda Photoshop det gäller att kunna se var det är ljusare, mörkare partier... (Speciellt imponerad över Lepherkans hår måste jag säga) har inte heller fått GTASkins till å funka håller på med en pensionärs-skin... inte färdig på långa vägar!!! EDIT: oj, glömde bilden Redigerad 16 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts