Crice Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag har, på något konstigt sätt råkat inaktivera aktivitetshanteraren! Vet någon hur man får den att bli aktiverad igen? Har letat i över en timme efter olika sätt men inget fungerar. Snälla, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 ctrl+alt+delete ? eller ctrl+alt+del ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Startat om datron och kollat om allt är som vanligt sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Händer det inget när du trycker ctrl+alt+del eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har du Windows XP?.......btw Min print save screen funkar inte....asså det som sitter på tagentbordet....när man går in i paint så finns ingen klistra in...vet någon hur man kan fixa det eller är det något fel på mitt tagentbord/dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Tror jag vet vad felet är... Gå in i kontrollpanelen, välj användarkonton, välj "inloggningsalternativ" och kryssa i "använd välkomstskärmen". När man har den urkryssad kommer det nämligen upp en ruta med alternatvi som stäng av datorn och växla användare m.m. när man tar ctrl+alt+del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Tror jag vet vad felet är... Gå in i kontrollpanelen, välj användarkonton, välj "inloggningsalternativ" och kryssa i "använd välkomstskärmen". När man har den urkryssad kommer det nämligen upp en ruta med alternatvi som stäng av datorn och växla användare m.m. när man tar ctrl+alt+del Rutan kommer men inga alternativ kommer dock. Redigerad 14 juni, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Högerklicka på startmenyn och kolla om det finns där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har du Windows XP?.......btw Min print save screen funkar inte....asså det som sitter på tagentbordet....när man går in i paint så finns ingen klistra in...vet någon hur man kan fixa det eller är det något fel på mitt tagentbord/dator? För mig brukar det vara så när jag tryckt på Print Screen för löst. Eller menar du att den är borta helt och hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 För mig brukar det vara så när jag tryckt på Print Screen för löst. Eller menar du att den är borta helt och hållet? Alltså, tack för tipset Stell, lyckades inte hitta nåt men tack ändå. Men om någon skulle veta exakt hur man går till väga så skulle jag uppskatta om ni delade med er utav det, istället för att off-topic-spamma (GTA Erik)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Sorry, ska nog lugna ner mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 För mig brukar det vara så när jag tryckt på Print Screen för löst. Eller menar du att den är borta helt och hållet? Asså jag tror inte den tar någon bild när jag trycker eftersom det inte finns någon "klistra in" i paint....det finns men den går inte att trycka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Asså jag tror inte den tar någon bild när jag trycker eftersom det inte finns någon "klistra in" i paint....det finns men den går inte att trycka på... Men snälla! Sluta snacka off-topic så den här blir låst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 lol det är inte så att dom snackar om hur man målar ett flygplan gult utan andra datorproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Systemåterställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 lol det är inte så att dom snackar om hur man målar ett flygplan gult utan andra datorproblem. Japp, men detta är ju ingen tråd om den sortens datorproblem och det kan ju uppröra diverse moderatorer. @the-copy: Jahapp, hur gör jag det smidigast då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 @the-copy: Jahapp, hur gör jag det smidigast då? Du klickst hier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Gjort en återställning (till den 23 maj ) så nu har jag tillbaka aktivitetshanteraren (victory!) och en massa filer förlorade (segerns pris)... Über-tack till dig, copy! (Och till alla andra hjälpsamma stofiler!) You guys rock my world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts