Jump to content

Aktivitetshanteraren.

Crice
 Share

Recommended Posts

Tror jag vet vad felet är...

Gå in i kontrollpanelen, välj användarkonton, välj "inloggningsalternativ" och kryssa i "använd välkomstskärmen".

När man har den urkryssad kommer det nämligen upp en ruta med alternatvi som stäng av datorn och växla användare m.m. när man tar ctrl+alt+del

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tror jag vet vad felet är...

Gå in i kontrollpanelen, välj användarkonton, välj "inloggningsalternativ" och kryssa i "använd välkomstskärmen".

När man har den urkryssad kommer det nämligen upp en ruta med alternatvi som stäng av datorn och växla användare m.m. när man tar ctrl+alt+del

Rutan kommer men inga alternativ kommer dock.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Windows XP?.......btw Min print save screen funkar inte....asså det som sitter på tagentbordet....när man går in i paint så finns ingen klistra in...vet någon hur man kan fixa det eller är det något fel på mitt tagentbord/dator?

För mig brukar det vara så när jag tryckt på Print Screen för löst. Eller menar du att den är borta helt och hållet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig brukar det vara så när jag tryckt på Print Screen för löst. Eller menar du att den är borta helt och hållet?

Alltså, tack för tipset Stell, lyckades inte hitta nåt men tack ändå.

Men om någon skulle veta exakt hur man går till väga så skulle jag uppskatta om ni delade med er utav det, istället för att off-topic-spamma (GTA Erik)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag tror inte den tar någon bild när jag trycker eftersom det inte finns någon "klistra in" i paint....det finns men den går inte att trycka på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol det är inte så att dom snackar om hur man målar ett flygplan gult utan andra datorproblem.

Japp, men detta är ju ingen tråd om den sortens datorproblem och det kan ju uppröra diverse moderatorer.

@the-copy: Jahapp, hur gör jag det smidigast då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor