heat Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 ska jag köpa tc eller ska jag vänta tills driv3r kommer ut och köpa det eller inget av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 köp inte tc det är tradigt tycker jag vänta tills driv3r kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Köp inget av dom... båda är SKIT SPEL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det ända som är bra med TC är att San andreas gör narr av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ditt inlägg bör börja med stor bokstav, Rätta till detta w0rd man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Driv3r suger på alla konsoler True Crime suger på Data ( Det var tyvär det jag köpte DOOH) Mitt tips e att köpa True Crime, men inte till data! För då blir du besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts