Danne Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag kom precis på en sak. vad händer tex om kedjan går sönder sen så är man precis på väg ner i dom stora nerförsbackarna som kommer att finnas i spelet. en rolig sak som jag kom och tänka på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 men om framhjulet lossnar så är det bara att cykla med back hjulet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) jag kom precis på en sak. vad händer tex om kedjan går sönder sen så är man precis på väg ner i dom stora nerförsbackarna som kommer att finnas i spelet. en rolig sak som jag kom och tänka på Det finns handbromsar. Redigerad 11 juli, 2004 av Miami_Gold Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 men om framhjulet lossnar så är det bara att cykla med bak hjulet. men om framhjulet lossnar så är det bara att cykla med bak hjulet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 men om framhjulet lossnar så är det bara att cykla med bak hjulet. ...då kanske bakhjulet lossnar? jag tror själv...att du nån kommer knäckas...t.ex fram hjulet...fst mer en bara en sak som kan gå sönder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Med trasdockefysiken kommer det nog se ganska grisigt ut när man trillar av cyklen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Med trasdockefysiken kommer det nog se ganska grisigt ut när man trillar av cyklen. Haha, jaa! Shit vad skönt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hm, om man ramlar av cykeln kommer man nog göra en vanlig "ramlings" animation, därimot när man dör, då aktiveras trasdockan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hm, om man ramlar av cykeln kommer man nog göra en vanlig "ramlings" animation, därimot när man dör, då aktiveras trasdockan. Joo, så blir det nog... Men det hade varit kul om dom hade aktiverat trasdocke i det läget! Offtopic: Skönt det kommer vara att nita ner folk med ragdoll-effekten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag har skadeglädje, så ja hoppas jag kan få mig ett gott skratt när han ramlar av cykeln i en nedförsbacke i San Fiero iallafalla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hehe skadeglädje är den enda sanna glädjen..Jackass för alltid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hehe skadeglädje är den enda sanna glädjen..Jackass för alltid.. Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Hehe skadeglädje är den enda sanna glädjen..Jackass för alltid.. Haha! Ord... Man glider runt på sin sprillans nya BMX i San Fierro, kommer till en brant nedförsbacke och tar sats, och man trampar som aldrig förr, full fart mitt i det fina San FierrBUMP! Man träffar baken på en sportbil, flyger över den och landar 10 meter ned vilket resulterar i ett glidande av ytterligare 10 meter...aaah! S to tha mothafuckin' kadeglädje! Redigerad 11 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Haha! Ord... Man glider runt på sin sprillans nya BMX i San Fierro, kommer till en brant nedförsbacke och tar sats, och man trampar som aldrig förr, full fart mitt i det fina San FierrBUMP! Man träffar baken på en sportbil, flyger över den och landar 10 meter ned vilket resulterar i ett glidande av ytterligare 10 meter...aaah! S to tha mothafuckin' kadeglädje! fan va d låter ballt att göra!! efter som man kommer ha ragdoll-physics så kommer han säkert glida nårra meter och inte som i II o VC, bara landa och stanna direkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 när cykeln har pajjat så mycke att man inte kan cykla på den längre, ta upp den å slänga den på folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 när cykeln har pajjat så mycke att man inte kan cykla på den längre, ta upp den å slänga den på folk. nja lite överdrivet och tänk på oss me PS2! vi har nte så många knappar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 nja lite överdrivet och tänk på oss me PS2! vi har nte så många knappar! exakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja det är möjligt att framgafflen går av om man hoppar redigt långt och landar på framdäcket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jag kom precis på en sak. vad händer tex om kedjan går sönder sen så är man precis på väg ner i dom stora nerförsbackarna som kommer att finnas i spelet. en rolig sak som jag kom och tänka på självklart kommer man att slinta på trampan och landa med pungen på stången. sedan kommer man sitta kvar på stången och rulla förbi alla polarna som sett allt och står och garvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 självklart kommer man att slinta på trampan och landa med pungen på stången. sedan kommer man sitta kvar på stången och rulla förbi alla polarna som sett allt och står och garvar. tack för skrattet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts