Jump to content

Cyklen Xploderar

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hm, om man ramlar av cykeln kommer man nog göra en vanlig "ramlings" animation, därimot när man dör, då aktiveras trasdockan.

Joo, så blir det nog...

Men det hade varit kul om dom hade aktiverat trasdocke i det läget!

Offtopic: Skönt det kommer vara att nita ner folk med ragdoll-effekten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe skadeglädje är den enda sanna glädjen..Jackass för alltid..

Haha! Ord...

Man glider runt på sin sprillans nya BMX i San Fierro, kommer till en brant nedförsbacke och tar sats, och man trampar som aldrig förr, full fart mitt i det fina San FierrBUMP! Man träffar baken på en sportbil, flyger över den och landar 10 meter ned vilket resulterar i ett glidande av ytterligare 10 meter...aaah! S to tha mothafuckin' kadeglädje!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Haha! Ord...

Man glider runt på sin sprillans nya BMX i San Fierro, kommer till en brant nedförsbacke och tar sats, och man trampar som aldrig förr, full fart mitt i det fina San FierrBUMP! Man träffar baken på en sportbil, flyger över den och landar 10 meter ned vilket resulterar i ett glidande av ytterligare 10 meter...aaah! S to tha mothafuckin' kadeglädje!

fan va d låter ballt att göra!! efter som man kommer ha ragdoll-physics så kommer han säkert glida nårra meter och inte som i II o VC, bara landa och stanna direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
när cykeln har pajjat så mycke att man inte kan cykla på den längre, ta upp den å slänga den på folk.

nja lite överdrivet och tänk på oss me PS2! vi har nte så många knappar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kom precis på en sak. vad händer tex om kedjan går sönder sen så är man precis på väg ner i dom stora nerförsbackarna som kommer att finnas i spelet. en rolig sak som jag kom och tänka på

självklart kommer man att slinta på trampan och landa med pungen på stången. sedan kommer man sitta kvar på stången och rulla förbi alla polarna som sett allt och står och garvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...