Jump to content

Cyklen Xploderar

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då!

:rolleyes:

"-Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.."

Fan vad jag skrattade när jag läste det :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va kul när man sku göra första uppdraget o när The Ballads typerna springer efter en så sku man fara upp på bakhjulet på cykeln. Men så sku den vara så rostig så bakdäcket sku lossna så att CJ faller av slår ut tänderna o så sku The ballads typerna slå skiten ur honom så sku han dö förrän han ens hade varit en timme hemma. Sen sku alla hans kompisar få läsa om hans tragiska hemkomst

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror/hoppas att bakhjulet eller framhjulet eller nåt trillar av som gör att man inte kan cykla på den... Det där med styrningen på PS2 ska man ju trycka X men på PC då? tror ni det finns en knapp typ gasknappen som man ska sitta och trycka på eller att man ska trycka <--- och ---> varanan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror/hoppas att bakhjulet eller framhjulet eller nåt trillar av som gör att man inte kan cykla på den... Det där med styrningen på PS2 ska man ju trycka X men på PC då? tror ni det finns en knapp typ gasknappen som man ska sitta och trycka på eller att man ska trycka <--- och ---> varanan?

Det skulle inte gå så bra att svänga om man var tvungen att trycka höger, vänster hela tiden. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...