okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag tror nog att R* fixar det på något finfint sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kedjan borde kunna lossna om man cyklar för våldsamt så cykeln inte går att använda mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kanske bara kedjan hoppar av.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jo mitt ute i öknen typ. Då får man "Lifta" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 tänk om ena handtaget lossnar med ett plopp mitt i en sväng. det hände mig en gång. jävlar vad jag slog mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då! "-Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.." Fan vad jag skrattade när jag läste det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 w0rd inge jävla mullemeck!!! Att hjulen lossnar räcker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frasse Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Fan va kul när man sku göra första uppdraget o när The Ballads typerna springer efter en så sku man fara upp på bakhjulet på cykeln. Men så sku den vara så rostig så bakdäcket sku lossna så att CJ faller av slår ut tänderna o så sku The ballads typerna slå skiten ur honom så sku han dö förrän han ens hade varit en timme hemma. Sen sku alla hans kompisar få läsa om hans tragiska hemkomst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag hoppas iaf att cyklarna kan gå i sönder på något sätt. ...Men som sagt; det fixar nog Rockstar* på något fint och bra sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hela cykeln exploderar och flammorna yr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Cykeln faller nog isär om den går sönder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kanske OffTopic men. Bilarna borde kunna sprängas direkt och inte vad man än gör börjar dem brinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kanske OffTopic men. Bilarna borde kunna sprängas direkt och inte vad man än gör börjar dem brinna. ja tror det är för att man ska ha chans att hinna komma ut, men det vet nog alla redan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Om man krockar i 180 så ska det låta: KABOOM!! Men om man bara små-krockar så ska bilen bara klappa ihop och vägra köra. Kanske hacka och gå lite dåligt för att sedan somna in för evigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag tror/hoppas att bakhjulet eller framhjulet eller nåt trillar av som gör att man inte kan cykla på den... Det där med styrningen på PS2 ska man ju trycka X men på PC då? tror ni det finns en knapp typ gasknappen som man ska sitta och trycka på eller att man ska trycka <--- och ---> varanan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag tror/hoppas att bakhjulet eller framhjulet eller nåt trillar av som gör att man inte kan cykla på den... Det där med styrningen på PS2 ska man ju trycka X men på PC då? tror ni det finns en knapp typ gasknappen som man ska sitta och trycka på eller att man ska trycka <--- och ---> varanan? Det skulle inte gå så bra att svänga om man var tvungen att trycka höger, vänster hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hade i vilket fall velat trycka på två knappar för att cykla, ett för varje ben.. X och O eller nåt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Så här tror jag det kommer se ut när man har kört sönder den: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 När cykeln bara är lite skadad borde den bli knölig och svår att styra. Den kanske börjar gå sakta också. Och när den är förstörd så lossnar ett hjul. Smidigast så...tror inte att det blir på något annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 HAHAHAHA fifan va röten bild Det blir nog faktiskt så, vill inte vara taskig mot din bild alltså, vill däremot tacka dig för skrattet jag fick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts