Jump to content

Cyklen Xploderar

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hur ska cykeln kunna explodera, jag fattar inte hur du tänker den har ju ingen motor, jag tror att nått går av eller så så att man inte kan gå upp på den (på samma sätt att man inte kan gå in i bilar när dom är sprängda).... :D

Lol skulle en motor vara explosiv då eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hoppas de ändrar så att inte bilarna kan explodera om man inte plantar en bomb i dem, tycker istället att den bara ska lägga av, bara stanna och inte gå att köra med

fanvad soft om man kunde få motorstopp. Är man tvungen och gå ut och mecka när man har snuten i hälarna. fatta adrenalinkick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fanvad soft om man kunde få motorstopp. Är man tvungen och gå ut och mecka när man har snuten i hälarna. fatta adrenalinkick.

NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inge cyklar i SA gangstrar cyklar inte!

(ironi ja)

Ärligt talat ni behöver inte trimma era bilar om den funktionen finns, sno nya ni... känns bara som att ju fler sätt det finns ju bättre blir det?

Pinsamt vad ni ska säga emot allt som varit med i tidigare spel. Varöfr ska det komma ett nytt om det inte utvecklas?

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Själv tror ja att om man åker in i en vägg eller nåt flyger man långt åt helvete hehe.. ja tror inte cykeln knäcks på mitten direkt, kanske däcket föger av eller blir löst så att styrningen blir svårare... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...