Vice-Nasty Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) När Cyklen Går Sönder, Ska Den Bara Försvinna Då Och Bli Osynlig... Eller Ska Hela Dretten Explodera !! Verkar Lite Overkligt Om Cyklen Exploderar ! Vad Tror Ni Kommer Hända !? http://freeweb.siol.net/stargate/ Redigerad 14 juni, 2004 av Vice-Nasty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Cykeln kanske inte kan gå sönder.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jooo det är klart den kan. Personligen har jag haft flera cyklar som gått sönder. Men det är en klart intressant frågeställning. Ett förslag skulle kunna vara att framhjulet flyger av. Då blir det lite svårare/omöjligare att ta sej fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag tror man kommer kunna knäcka framgaffeln... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Ja eller punka på däcken eller så kan ju framgaffeln ramla av Men det blir nog så att däcken lossnar! Redigerad 14 juni, 2004 av Max_Dif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 precis, punkan gör att det blir trögare att cykla, och hjulen kan bli skeva typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hur ska cykeln kunna explodera, jag fattar inte hur du tänker den har ju ingen motor, jag tror att nått går av eller så så att man inte kan gå upp på den (på samma sätt att man inte kan gå in i bilar när dom är sprängda).... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jo men med punktering kan man köra både bil och motorcykel, så man borde kunna cykla utan luft i däcken också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Lite svårt för polisen att träffa dom små cykeldäcken bara Det skulle vara coolt om bromsen på cykeln gick sönder och då var man tvungen att kasta sig av cykeln för att komma av En liten tanke, JAh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 http://freeweb.siol.net/stargate/ förresten , rolig sida... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hur ska cykeln kunna explodera, jag fattar inte hur du tänker den har ju ingen motor, jag tror att nått går av eller så så att man inte kan gå upp på den (på samma sätt att man inte kan gå in i bilar när dom är sprängda).... Lol skulle en motor vara explosiv då eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag tror den bara ramlar i hop alla delar bara ramlar av Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hur ska cykeln kunna explodera, jag fattar inte hur du tänker den har ju ingen motor, jag tror att nått går av eller så så att man inte kan gå upp på den (på samma sätt att man inte kan gå in i bilar när dom är sprängda).... Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hoppas de ändrar så att inte bilarna kan explodera om man inte plantar en bomb i dem, tycker istället att den bara ska lägga av, bara stanna och inte gå att köra med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hoppas de ändrar så att inte bilarna kan explodera om man inte plantar en bomb i dem, tycker istället att den bara ska lägga av, bara stanna och inte gå att köra med fanvad soft om man kunde få motorstopp. Är man tvungen och gå ut och mecka när man har snuten i hälarna. fatta adrenalinkick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 fanvad soft om man kunde få motorstopp. Är man tvungen och gå ut och mecka när man har snuten i hälarna. fatta adrenalinkick. NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då! Jo mitt ute i öknen typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 NEJ inga jävla Mulle meck, -Jao nu ska vi se vi kan låna lite reserv delar på macken jao jao jag ar gangster jag lagar min bil.. Eh Man snor en ny då! nej precis inge meckande i ett GTA-spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Inge cyklar i SA gangstrar cyklar inte! (ironi ja) Ärligt talat ni behöver inte trimma era bilar om den funktionen finns, sno nya ni... känns bara som att ju fler sätt det finns ju bättre blir det? Pinsamt vad ni ska säga emot allt som varit med i tidigare spel. Varöfr ska det komma ett nytt om det inte utvecklas? Redigerad 15 juni, 2004 av Upson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Själv tror ja att om man åker in i en vägg eller nåt flyger man långt åt helvete hehe.. ja tror inte cykeln knäcks på mitten direkt, kanske däcket föger av eller blir löst så att styrningen blir svårare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts