Jump to content

När kommer GTA SA till dator?

Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

största anledningen till att det är skönare att åka fordon på ps2: TRYCKKÄNSLIGA KNAPPAR! det är mycket lättare att wheela snyggt tack vare att man kan hålla in gasen till hälften och wheela fullt så får man en snygg och lång wheelning :wacko:

det är det till xbox också och bättre grafik :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att du ska editera är att du snackar och tipsar om warez vilket är förbjudet enligt forumets regler. Få inte denna topicen låst, den är intressant.

Jag har aldrig tipsat om warez. Dock snacka jag om det. Man får snacka om att det exsisterar eller. För det gör det ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är piratkopieringen som slår tillbaka och det tycker jag är rättvist.

Det är skillnad på personer som har lagt ut 1000 kr på GTA3 & VC och personer som lagt ut 0 kr för samma spel. Dom personer som har betalat borde självklart få spelet först och dom som har snyltat på andras bekostnad borde inte få spelet alls.

GTA säljs minst 10 gånger mer till PS2 än PC. Så jag fattar inte varför ni ska hata Rockstar Games? Hata era kompisar som laddar ner GTA istället, det är grunden till detta problem!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm nja inte på PC men på Xbox LÄTT!!! "Gta double pack" säljer fortfarande bra fast spelen är soppas gamla och det förstår jag inte varför dom inte släpper det till Xbox om dom ändå släpper det på Ps2?? Man kan ju inte direkt ladda ner, modda eller nåt sånt nörd-skit på Xbox!? Bara på tråkiga Pc.. + att Gta spelen på pc har MYCKET sämre grafik än på Xbox och Ps2!!

WHO'S WOTH ME ??? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor