The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Anledningen till att du ska editera är att du snackar och tipsar om warez vilket är förbjudet enligt forumets regler. Få inte denna topicen låst, den är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 största anledningen till att det är skönare att åka fordon på ps2: TRYCKKÄNSLIGA KNAPPAR! det är mycket lättare att wheela snyggt tack vare att man kan hålla in gasen till hälften och wheela fullt så får man en snygg och lång wheelning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Jag tycker det är bättre till PC för grafiken och laddningstiderna! Håller med Jmc! Redigerad 15 juni, 2004 av Max_Dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 största anledningen till att det är skönare att åka fordon på ps2: TRYCKKÄNSLIGA KNAPPAR! det är mycket lättare att wheela snyggt tack vare att man kan hålla in gasen till hälften och wheela fullt så får man en snygg och lång wheelning det är det till xbox också och bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag tycker det är bättre till PC för grafiken och laddningstiderna! Håller med Jmc! Hehe *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Anledningen till att du ska editera är att du snackar och tipsar om warez vilket är förbjudet enligt forumets regler. Få inte denna topicen låst, den är intressant. Jag har aldrig tipsat om warez. Dock snacka jag om det. Man får snacka om att det exsisterar eller. För det gör det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är piratkopieringen som slår tillbaka och det tycker jag är rättvist. Det är skillnad på personer som har lagt ut 1000 kr på GTA3 & VC och personer som lagt ut 0 kr för samma spel. Dom personer som har betalat borde självklart få spelet först och dom som har snyltat på andras bekostnad borde inte få spelet alls. GTA säljs minst 10 gånger mer till PS2 än PC. Så jag fattar inte varför ni ska hata Rockstar Games? Hata era kompisar som laddar ner GTA istället, det är grunden till detta problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Håller med dig Hultenius. Ska nog börja lägga undan pengar så man kan köpa det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja Hultan har nog rätt men jag orkar inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 typ efter ett halvår efter det släppts på Ps2, R games är så tröga att dom inte * fattar att det kommer att sälja bättre på Xbox och Pc... !!! Ps2 är så grymt lame!!! WHO'S WITH ME??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 typ efter ett halvår efter det släppts på Ps2, R games är så tröga att dom inte * fattar att det kommer att sälja bättre på Xbox och Pc... !!! Ps2 är så grymt lame!!! WHO'S WITH ME??? Tror du på fullt allvar att det säljer bättre på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hmmm nja inte på PC men på Xbox LÄTT!!! "Gta double pack" säljer fortfarande bra fast spelen är soppas gamla och det förstår jag inte varför dom inte släpper det till Xbox om dom ändå släpper det på Ps2?? Man kan ju inte direkt ladda ner, modda eller nåt sånt nörd-skit på Xbox!? Bara på tråkiga Pc.. + att Gta spelen på pc har MYCKET sämre grafik än på Xbox och Ps2!! WHO'S WOTH ME ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tror faktiskt att man kan ladda ner till xbox. Sen stavas det with. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts