Matteus Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag har läst det att den enda laddningstiden i spelet ska vara när man går in i byggnader. HOPPAS det betyder att man slipper den jobbiga laddningstiden i början Den är extremt jobbig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag vet inte om du har vc till ps2 eller pc Jag har det till pc och jag tycker inte det är så lång laddnings tid. Har för mig att det tar längre på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Om han har en "dålig" dator kanske det tar lång tid! Men jag har haft min dator sen 2001 och det gick snabbt att ladda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag skulle iofs tycka att det var bättre med en lite längre laddningstid när man startar ett spel och sedan inga laddningstider alls inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Jag vet inte om du har vc till ps2 eller pc Jag har det till pc och jag tycker inte det är så lång laddnings tid. Har för mig att det tar längre på ps2 Ja det tar mycket längre tid på PS2. På vc tar det ungefär två minuter för att starta spelet . Fast som Arvid sa kan det ju vara bättre med långa laddningstider i början. Redigerad 14 juni, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag kommer ihåg när jag för första gången startade VC på ps2an Då tog det typ 4 minuter för spelet att dra igång. Men det kändes som 1 minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag har läst det att den enda laddningstiden i spelet ska vara när man går in i byggnader. HOPPAS det betyder att man slipper den jobbiga laddningstiden i början Den är extremt jobbig!! Klart den inte kommer att försvinna. Det är ju då allt i spelas laddas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 På Xbox tar laddningstiden typ 10 sekunder HAHAHA!!! Bara för att xboxns processor är typ dubbelt så snabb än Ps2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag skulle iofs tycka att det var bättre med en lite längre laddningstid när man startar ett spel och sedan inga laddningstider alls inne i spelet. Snacka om RAM-minnesslukare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 han skrev ju i SA forumet så han kanske menar SA inte VC?? Jag har läst det att den enda laddningstiden i spelet ska vara när man går in i byggnader. HOPPAS det betyder att man slipper den jobbiga laddningstiden i början Den är extremt jobbig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Laddningstiden på PS2 är ju jättelång! Tacka vet jag en snabb pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Dom förminskade ju laddnings tiderna till Xbox ... Skulle dom nog gjort samma sak ifall Ps2 versionen kom efter Xbox versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts