dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag kan inte säga hur många gånger jag har burnat sönder folks huvuden på vice, kört undan och sedan i backspegeln sett dom resa sig upp och springa därifrån! Det är nog en av dom mest störande sakerna alltså Hoppas dom fixar detta i SA! Thats all folks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag håller med. Dom överlever att man står med en stridsvagn på deras huvuden men själv dör man typ direkt om man ligger under en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det skulle varit fräckt om man skule haft bilen på en killes huvud och hört ungefär "ahhh, fuck" och sen hörde man att det sprack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det skulle varit fräckt om man skule haft bilen på en killes huvud och hört ungefär "ahhh, fuck" och sen hörde man att det sprack fyfan va vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Undrar hur det kommer se ut när man kör på någon med cykeln..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 När d blir påkörda av en cykel lär dom nog bara flyga iväg Vad jag tror iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 LÄS DETTA!!! GRAFIKEN SUGER!!! Det som är dåligt med GTA - serien är att grafiken är så jävla dålig. Grafiken får bara Godkänt, INTE MER!!! Om man kollar på palmerna i VC så är det bara som en platt bild, och allt annat (buskar, byggnader ocg sånt) är så jävla kantigt!!! Det finns så jävla många buggiga saker så de e inte sant!!! Detta MÅSTE förbättras i SA!!! Skriv gärna om ni håller med / eller om ni inte håller med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag håller inte med om att den är dålig, tycker att den är skön, men lixom allt annat kan den förbättras till det perfekta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag håller inte med dig, grafiken är sköööööööööööön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Jag tycker dom lyckats väldigt bra med grafiken i VC, det kanske är lite "fuskgrafik" men det tycker inte jag spelar någon roll. Dom gjorde det iaf bättre än i GTA:III. Även om jag dock tycker att dom kunde förbättra vissa detaljer på människorna på gatorna och i filmerna. Deras fingrar är ju ihopklistrade Redigerad 14 juni, 2004 av dr_arnberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 fyfan va vidrigt Graul, tycker du det är vidrigt så har du nog aldrig spelat postal2 I vc kan man blåsa huvudet av en annan människa på ett skott (M4) är inte det lika vidrigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 fyfan va vidrigt du är inte mogen för gta! spela ditt scooby doo istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 KebabRulle: Och det där va moget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 KebabRulle: Och det där va moget? om man inte tål huvuden som knakar och andra blodiga saker så är man väll kanppast mogen för att spela GTA? särskilt inte SA eftersom det kommer vara nyast och troligen värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja det har ju inte varit några knakande huvuden hittils så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja det har ju inte varit några knakande huvuden hittils så fast krafiken kommer vara bättre och man kommer ha tillgång till mera saker så det blir kanske nått nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 du är inte mogen för gta! spela ditt scooby doo istället! eh? Jag skulle tycka att det skulle bli vidrigt om man hör huvuden spräckas, det skulle bli för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag tycker dom lyckats väldigt bra med grafiken i VC, det kanske är lite "fuskgrafik" men det tycker inte jag spelar någon roll. Dom gjorde det iaf bättre än i GTA:III. Även om jag dock tycker att dom kunde förbättra vissa detaljer på människorna på gatorna och i filmerna. Deras fingrar är ju ihopklistrade Själv tycker jag att GTA III är både bättre och skönare gjort. Fast det kanske beror på att jag fick GTA III först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det borde låta som i gamla GTA, typ splatt när man kör på folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 eh? Jag skulle tycka att det skulle bli vidrigt om man hör huvuden spräckas, det skulle bli för mycket Kanske tog i för mycket, men det ska i alla fall inte vara något huvud kvar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts